Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2007, 00:13   #1
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
MP Rating: 0% (0)
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.
Gode råd ang. trivsel i barnehagen?

Snuppa mi har begynt i barnehage nå. Hun er 18 mnder. Hadde standar tilvenning, men jeg tror kanskje ikke at det var det riktige. Føler jeg skulle ha vært der lengre i begynnelsen. Hun har 50%

Nå har hun i tilegg vært syk, men generelt så har hun sitti fast i meg siden første dag i barnehagen. Pappa eller enkelte andre har blitt upopulære. Hun er livredd for å slippe meg av synet og hun gråter selfølgelig når vi kommer dit, når jeg går og en del etterpå gjennom hele dagen. Hun har alt i alt gått 6 dager. I morgen er det den syvende -og jeg gruer meg Føler at jeg svikter snuppa mi !!! Vurderer nesten å ta henne ut, men da kommer jeg jo ikke i gang med å jobbe.

Er det noen her som kan gi gode råd eller en klapp på skulderen??
Gammel 29-08-2007, 08:15   #2
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gode råd ang. trivsel i barnehagen?

Halv plass er nesten verre å tilvenne enn hel plass er min erfaring..
Og spesielt når de er så små som 18 mnd.

Men det vil vel uansett gå bedre etterhvert vil jeg tro. Noen barn bruker lang tid til tilvenning uansett stillingsprosent.

Hvordan er hun når du har gått da? Gråter hun da og, eller går det seg til etter litt kos fra de ansatte?
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 08:58   #3
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Huff, hun gråter en del igjennom hele dagen, men de sier hun glemmer seg noen ganger og koser seg. Sendte henne med pappan nå og hun skjønte tegningen, i dag var det gråt på vei ut døra her. Jeg er så redd for at dette blir traumatisk for henne
Gammel 29-08-2007, 09:12   #4
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,238
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff..det er ikke lett nei. Virkelig noe som skjærer i mammahjertet. Men gi det litt tid, hun har bare vært noen dager der. Har ingen gode råd egentlig. Bare en god
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2007, 12:19   #5
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Nete
Huff..det er ikke lett nei. Virkelig noe som skjærer i mammahjertet. Men gi det litt tid, hun har bare vært noen dager der. Har ingen gode råd egentlig. Bare en god
Takk
Gammel 29-08-2007, 12:40   #6
Supermedlem

mariasmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 553
mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.mariasmamma har en strålende fremtid.

Å, jeg kjenner meg så godt igjen og føler med dere!! Datteren min har full plass, men jeg har henne hjemme en dag eller to i uken dersom jeg har mulighet til det. Hun sov dårlig og var engstelig de første ukene i barnehagen, gråt og var lei seg, men en dag sa kontaktpersonen hennes at hun hadde smilt og ledd masse, og etter det snudde det

Jeg vet alle sier at det går seg til etter hvert, men det føles ikke sånn når du er midt oppe i det!
Lykke til videre!
mariasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:32.