Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 11:09   #1
Supermedlem

cissie sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Hjeeelp noen... (trenger sårt råd for hva jeg gjør når jeg ikke har barnepass...)

Jeg sliter mye... Har nemli fått jobb som jeg trives i, men har ingen plass å plassere min lille datter Er det noen som vet om noen løsninger på dette? Hvor en evt kan henvende seg ift f.eks familie barnehager som går utenom samordnet opptak? Har prøvd å søke etter dagmamma, dette synes jeg er litt skummelt, men har ikke fått noen tilbakemelding fra interesserte Så hva gjør jeg? er helt fortvilet...

Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 15:45   #2
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,959
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjeeelp noen... (trenger sårt råd for hva jeg gjør når jeg ikke har barnepass...)

Hm. Familiebarnehage høres jo ut som et bra alternativ for deg da. Men hvordan man gjør dette vet jeg ikke. Hva med å spørre på helsestasjonen der du bor.. de burde vel vite om sånt

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 07:15   #3
IOA
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 755
IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.IOA har mye å være stolt av.
Sv: Hjeeelp noen... (trenger sårt råd for hva jeg gjør når jeg ikke har barnepass...)

Jeg bor i Oslo, og det jeg gjorde var å ringe alle familiebarnehagene i bydelen + noen andre bydeler. Selv om de går via samordnet opptak kan det være at noen av barna der har fått barnehageplass, og at det dermed blir ledige plasser. Oversikt over familiebarnehagene ligger på Oslo kommunes hjemmesider.

Ellers kan du jo ta kontakt med kommunen, og barnehagene for å forhøre deg om det er noen sjanse. Har dere en Åpen barnehage i nærheten går det an å henvende seg der og henge opp en lapp eller høre om det er noen som skal være hjemme som vil ha et dagbarn. Venner og bekjente kan kanskje også hjelpe, så spre det til alle dere kjenner at du trenger barnepass.

To venninner av meg deler på å være dagmamma for hverandres barn, de jobber 50% hver. Det fungerer veldig bra for dem, for da får de jobbet litt, taper ikke så mye penger og får litt voksenkontakt i løpet av uka.

Lykke til, håper det ordner seg!

IOA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 08:02   #4
Medlem

Gulrotklara sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 410
Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.Gulrotklara er et navn alle kjenner.

Du finner en oversikt under barnehager på din kommunes hjemmeside
Sunniva Elise 04.04.05 www.sagatoppen
Gulrotklara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 08:22   #5
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,334
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor bor du da? Jeg er dagmamma med ledig plass fra 1. august. Sjansen er vel ikke stor for at du bor i nærheten, men må jo si ifra
Gammel 28-06-2006, 07:10   #6
Supermedlem

cissie sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,068
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.

Bor i Stavanger

Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:30.