Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2004, 20:35   #1
Medlem

KlaraKu sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 73
MP Rating: 0% (0)
KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Hjelp!!

Jeg er dagmamma til ei jente på 17mnd. Har helt sia æ bynte å pass(5mnd sia) tatt 3500. Nu har æ ordna at æ får 4000,- inkl mat.

Har blitt eni om d i dag.
Men så spør mora om d e greit at jeg ikke får betalt på helligdg og når de har ferie!!!

Dette trenger jeg virkeli hjelp til. Første gang jeg er dagmamma!

Håpa på masse svar
På forhånd takk
KlaraKu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2004, 21:28   #2
Supermedlem

cath sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: jessheim
Meldinger: 976
MP Rating: 100% (1)
cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.

Nå har ikke jeg erfaring som dagmamma, men har dagmamma
Vi har følgene regler:
1 mnd betalingsfri ( juli )
Vi betaler når vi har ferie og helligdager.
Det er sånn vi har det! Håper du ble litt klokere av dette?

Varme fra

Anne og Sonja
cath er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2004, 22:03   #3
Medlem

KlaraKu sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 73
KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.KlaraKu er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Tusen hjerteli takk for svaret! Er så ny innen dette,så er så greit å høre hvordan andre har det
Syns måten dere har det på,høres veldi greit ut
KlaraKu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2004, 01:54   #4
Supermedlem

cath sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: jessheim
Meldinger: 976
MP Rating: 100% (1)
cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.

Hei igjen!
Jeg har forhørt meg litt med bekjente som har dagmamma. De har de samme reglene som oss. (Dere dagmamma`r er jo avhengige av å vite hva dere har i inntekt ,fra mnd til mnd dere også?)
Jeg syns det blir litt smålig, ikke vondt ment Har du henne på fulltid? Her hos oss er det faktisk vanlig å ta 4000.

Varme fra

Anne og Sonja
cath er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2004, 16:03   #5
Juniormedlem

star sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 43
star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.star vil raskt nok bli berømt.
hei

Vi betaler pr. dag ho er hos dagmamman 225 kroner dagen inkludert mat det er ca 4100 i mnd. uten helgen og når degt er heligdager blir det mindre dager hos dagmammaen og vi betaler da mindre.
star er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:45.