Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-05-2008, 09:05   #1
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
hjelp. Dagmamma betaling..

Jeg er "dagmamma" til 3menningen sin unge en liten periode.
Så nå driver jeg å skriver "regning" for 2 siste ukene.

Skal jeg ta betalt for 1 mai?
Skal jeg ta betalt for dager han hadde fri? fikk beskjed mnandag at han skulle ha fri fredag og neste mandagen.


*forvirret*

Jeg tar jo betalt når han skulle ha vært her men er syk.

Hjelp.

Jeg har aldri vært dagmamma før eller hatt dagmamma for mine barn
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 09:29   #2
Seniormedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,783
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Sånt må du bli enig med foreldrene om, det gjøres forskjellig.
__________________
Mammaen til lille M, sept. o6
http://minhobbykrok.blogspot.com/
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 10:23   #3
Seniormedlem
 
marie_83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: i et stort hus
Meldinger: 2,674
MP Rating: 0% (0)
marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

vi betaler selv om det er helligdager eller kris er syk eller har fri, men er dagmammaen syk eller må ha fri betaler vi ikke.
__________________
"Ikke diskuter med idioter, det ender med at de drar deg ned til deres nivå og vinner grunnet erfaring."
marie_83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 10:43   #4
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Sitat:
Opprinnelig postet av marie_83 Vis post
vi betaler selv om det er helligdager eller kris er syk eller har fri, men er dagmammaen syk eller må ha fri betaler vi ikke.
Takk for svar

Ja om jeg er syk eller fri så betaler de ikke.
Og så betaler de om han er syk.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ariadne Vis post
Sånt må du bli enig med foreldrene om, det gjøres forskjellig.
De sa at jeg måtte finne ut hva jeg mente ble rett, ingen av oss som har dagmamma før.

Derfor jeg spør dere
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 12:52   #5
Veteranmedlem
 
Luuca sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,224
MP Rating: 0% (0)
Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Jeg ga dagmamman liste i midten/slutten av en mnd for hvilke dager han ville komme neste mnd. Vi hadde dagmamma på deltid, så da ble det slik. Hvis han hadde vært syk ville jeg gitt henne betalt, var hun syk ville jeg ikke betalt..

Hør med foreldrene, så blir dere sikkert enige
__________________
En liten prins okt 05
Lille nurket okt 08
Luuca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 13:19   #6
Seniormedlem
 
maja73 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,615
MP Rating: 0% (0)
maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Vi har hvit dagmamma og betaler for sykedager, helligdager og dager vi tar fri.
__________________
Mamma til gullet mai06 og lillebror april08
maja73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 14:06   #7
Supermedlem
 
Shipui sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Harstad
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.Shipui har en strålende fremtid.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Synes det blir litt feil å ikke betale for de dagene dagmammaen er syk jeg.. når man ansetter dagmamma, er man jo arbeidsgiver, og da er det vel normalt å skulle betale for sykedager..

Vi betaler fast beløp per mnd, så hun får betalt uansett om det er sykedager / fridager innimellom. Har t.o.m. betalt for full mnd den mnd dagmammaen har hatt ferie, synes hun bør få "feriepenger". Dette er ikke noe hun har krevd, men noe vi har valgt å gjøre. Det kommer jo helt an på om man har råd til det selvfølgelig.
__________________
Shipui med født 20.07.05 og født 21.07.08
Shipui er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 14:16   #8
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hjelp. Dagmamma betaling..

Sitat:
Opprinnelig postet av Shipui Vis post
Synes det blir litt feil å ikke betale for de dagene dagmammaen er syk jeg.. når man ansetter dagmamma, er man jo arbeidsgiver, og da er det vel normalt å skulle betale for sykedager..

Vi betaler fast beløp per mnd, så hun får betalt uansett om det er sykedager / fridager innimellom. Har t.o.m. betalt for full mnd den mnd dagmammaen har hatt ferie, synes hun bør få "feriepenger". Dette er ikke noe hun har krevd, men noe vi har valgt å gjøre. Det kommer jo helt an på om man har råd til det selvfølgelig.

Takk for svar.

Jeg har ikke vært syk men hatt fri, og det har jeg trekt, for de dagene må de enten finne noen andre eller være hjemme.
Med at hun er frisør og er borte en dag så taper hun ganske mye på det.

Skulle jeg ha passet han lenge så hadde vi sikkert avtalt noe mere konkret.
Men nå skal jeg bare passe han april og mai
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com