Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2006, 01:04   #1
Juniormedlem

IngaPinga sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.
Question Hvor mye må jeg betale i mnd for dagmamma?

Sønnen min er snart 8 mnd, og jeg skal snart begynne å jobbe igjen.
Har fått dagmamma, men er i tvil om pris.
Det blir 4 dager i uka, som regel fra halv 10 til 5....

Noen som vet ?
f.30.05.05 - Klokken 04:36

IngaPinga IngaPinga Mannen
IngaPinga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 13:05   #2
Juniormedlem

IngaPinga sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 17
IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.IngaPinga er som en lysfontene.
Sv: Hvor mye må jeg betale i mnd for dagmamma?

Ingen???
f.30.05.05 - Klokken 04:36

IngaPinga IngaPinga Mannen
IngaPinga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 13:41   #3
Medlem

almuse sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 412
MP Rating: 100% (2)
almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.almuse er et navn alle kjenner.

Det kommer helt an på hvor du bor, om du tar med mat, bleier osv..

Hvis du går inn på www.registrertdagmamma.no, eller www.barnepasseren.no så får du en liten pekepinn på hvor mye det koster
almuse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 13:59   #4
Veteranmedlem

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 3,946
LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.

En her hvor jeg bor tar 200 kr dagen

LilleVims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 10:58   #5
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 502
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.

Jeg synes rundt 5000 i mnd er passe. Dersom det er snakk om full tid, og dagmammaen jobber hvitt. dvs ca 35 kroner timen.Mange tar 250 kr dag, el 40 kr timen deltid-. Det mener jeg enhver burde ha. Mange tar noe mindre, men har da mange barn. Synes det er bedre å finne en som har bare 1 el 2 siden han er så liten. Og heller betale litt mer.

Men det er altså veldig forskjellig. Noen tar pr dag, andre tar pr time, atter andre fast mnd betaling. Varierer også litt fra sted til sted.

Mamma til to kjempesøte prinsesser og en liten babygutt
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 11:16   #6
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,475
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Betalte 4000,- da Oda hadde dagmamma i fjor. Dette var kvit dagmamma, 4 dagar pr. veke fra kl 7.45-16.15.
Vi hadde med bleier og lunsj. Oda fekk drikke og frukt kvar dag og lunsj (varmmat, nybakt el.l) ein dag i veka.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:39.