Vi begynte for ca 3 uker siden, og det har gått så over all forventning bra at jeg nå bare venter på en skikkelig backlash
Snuppa som vanligvis er så mammadalt går og henter skoene sine med det samme vi står opp, for hun skal i barnehagen! Den første uka satte hun i et obligatorisk protesthyl i det jeg gikk ut døra, men det ble stilt før jeg forlot garderoben (praktisk med tynne vegger for oss hønemødre
)
Nå går hun inn på rommet deres selv, med mor i hælene, så hilser hun på folket, finner noe interessant å leke med, og er helt tilfreds. Jeg følger alltid samme prosedyre: Sier:"Nå skal mamma på jobben sin, så kommer jeg og henter deg senere. Hadet!" med et smil.
De siste dagene har hun bare snudd seg såvidt, nikket på hodet og vinket fraværende med ene handa
Men som sagt, venter fremdeles på at det skal snu...
Det som er litt ironisk er at jeg oftest henter henne tidlig fordi jeg har mulighet til det, og tenker at det kan være godt for henne å slippe full dag, og da ender det med at hun står i vinduet og roper og vil ned igjen til de andre.... (Vi bor i huset ovenfor barnehagen).