Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2002, 19:26   #1
Elrica
Gjest

Meldinger: n/a
Trillepike?!

Hvor gamle synes dere barna bør være når de begyner å få være med trillepike?
Kjenner godt ei jente på 13 ,snart 14 år (og foreldrene)som gjerne vil trille Eirik,7 måneder. Det blir kun 1 gang pr uke ca.1 times tid.Og hun skal ikke få ta han ut av vognen,Synes dere det er for tidlig?
Tenker på barne vakt av og til i helgene slik at vi slipper å spørre " svigers"hver gang da mine foreldre bor 3-4 mil unna.
Hadde vel ikke vurdert dette hvis jeg ikke hadde stolt på jenta og foreldrene...
Synes dere jeg er gal?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2002, 19:34   #2
VIP-Medlem

Acsa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Nittedal
Meldinger: 5,454
MP Rating: 0% (0)
Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.

Det må da være greit? Jeg var 13-14 omtrent da jeg satt barnevakt hele kvelder for to gutter på 1 og 4, med ansvar for legging av den eldste. Så lenge dere kjenner jenta og foreldrene, så kan vel ikke dette være noe problem?
Gammel 03-09-2002, 19:42   #3
Seniormedlem

Anin sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: ............
Meldinger: 1,883
Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.Anin er et navn alle kjenner.

Ja , jeg synes det hørs helt ok ut jeg Jeg var selv trillepike da jeg var 14...kosli var det....og avtalen jeg hadde med mora var at begynnte ungen å skrike så bare kom jeg tilbake..fungerte fint det!
Gammel 03-09-2002, 19:58   #4
tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg synes det høres ut som en grei alder,og så lenge du kjenner foreldrene og stoler på jenta så skulle vell egentlig ikke det være et problem..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2002, 21:11   #5
Supermedlem

Lilliank sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Mysen
Meldinger: 1,455
Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.Lilliank har en strålende fremtid.

Det høres vel greit ut, var selv trillepike til tvillinger når jeg var 12 år.
Jeg passet dem og satt barnevakt til de flyttet, da var de 3 år

Solveig, Evelyn og Joachim tørker rompa med Lambi toalettpapir
Lilliank er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:30.