Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2003, 14:36   #1
Supermedlem

-diab- sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.
Trillepike

Når vi var hjemme hos foreldrene mine for et par uker siden, passet niesen min på Jørgen, og både, han, hun og jeg syntes det var topp. Jeg syntes det var deilig å ha noen Jørgen-frie timer midt på dagen når jeg var opplagt til å få gjort noe. Ellers har jeg jo bare det om kvelden, men da er jeg trøtt, eller på dagtid når han er i barnehagen, men da må jeg jo gjøre skolearbeid. Derfor blir det lite gjort i huset...

Så derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle finne trillepike. Men hvordan gjør jeg det? Har ikke sett noen jenter eller gutter som er ute og triller her i området, er det ikke vanlig lenger? Eller ikke vanlig i byer?

Hvor gammel synes dere trillepika burde være? Jørgen er 14 måneder...

Hva er vanlig lønn?

Hvor ofte og hvor lenge kan han være ute, synes dere?

Og hvordan skaffer man noen? Kjenner veldig lite folk i området...

-diab- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2003, 23:17   #2
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,439
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Vel...

Heng opp lapper på nærbutikkene, sett inn annonse i avisen???

Synes hun bør være minst 13-14 år.

Vanlig lønn for barnepiker er vel 25-30,- pr time. Noen betaler mer andre mindre...

Hva med 2-4 timer pr gang? Kan jo variere litt på dette etter behov?!?!

Lykke til!
Gammel 25-06-2003, 16:17   #3
Supermedlem

-diab- sin avatar

-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.-diab- er som en lysfontene.

Noen flere som vet noe om priser?

Vi har nå funnet ei jente på 15 år som kan tenke seg å ha Jørgen av og til! Passer jo perfekt når vi holder på med oppussing og flytting...

-diab- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2003, 01:46   #4
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Så heldige dere er som har funnet ei da.Håper det er ei blid og positiv jente

Da jeg gikk trille-turer,for bare 10-12 år siden fikk jeg 10 kr jeg.Stor stas

Jeg tror jeg ville betalt 25-30 kr timen.

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2003, 12:11   #5
Supermedlem

-diab- sin avatar

Hun ville ha 40 kroner timen etter å ha snakket med venninner om hva de fikk. Synes det er litt vel mye, men er så glad vi har funnet ei, så hun får vel få det...

Sånn går det når nærmeste familie bor 60 mil unna!

Gammel 27-06-2003, 13:18   #6
Supermedlem

Berglijot sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 866
Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.Berglijot har mye å være stolt av.

Trillepika vår er 13 år. Hun får 20 kr timen (noe som også alle venninne hennes får når de triller barn).
Berglijot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

« Hjelp | Barnevakt »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:38.