Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-12-2001, 22:44   #1
FOMLE
Gjest

Meldinger: n/a
et lite tips

Det var så mange flotte regler og sanger her Litt tungvindt å skrive de ned,men dersom man markerer teksten og venstreklikker på musa og går på skriv ut for så å velge skriv ut " merket område". Slik har vi fått laga ei fin lita sang og reglebok med våre favoritter. Kjempekjekt å ha

Sikkert mange som hadde tenkt på dette før, men håper noen kan ha litt nytte av de enormt små datakunnskapene mine

Fomle og Sondre
  Svar med sitat
Gammel 30-12-2001, 23:17   #2
Medlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.doriane er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Eller lagre de et annet sted

Jeg har ennå ikke skrevet ut noe ennå. Men har kopiert de sangene jeg har vært interessert i over til WORD, hvor jeg har opprettet min egen mappe.

En dag skal jeg også skrive ut noe.
Men jeg er bare så flink til å utsette ting...

Doriane
doriane er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-12-2001, 16:17   #3
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Meldinger: 6,686
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har også laget ei mappe i Word, som en vakker dag skal pyntes på og skrives ut. Har en stor perm full av barnesanger, men alltid kjekt med nye!
Gammel 02-01-2002, 20:03   #4
Supermedlem

Kjersti sin avatar

Sted: Høgt oppi lia
Meldinger: 536
Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.

Her har også Ingrid fått sin egen lille sangbok

Har også satt inn passende bilder ved hver sang.......

.....nå gjenstår det bare å få skrevet det ut en dag!
Gammel 10-01-2002, 16:33   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Det var lurt FOMLEvennen
Har ikke tenkt så langt, jeg...

Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:40.