Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-12-2006, 18:05   #1
Medlem

revejenta sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 283
MP Rating: 0% (0)
revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.
godnatt sang fra tv

enten er den fra amalies jul, eller så er den fra jul i blåfjell.

den er hvertfall sånn:

nå er det kveld
i stall og i låve
nå skal alle smånisser sove

SPØRSMÅLET er:
noen som kan resten??
Se Verdens Vakreste Bilder Her
revejenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 18:40   #2
Medlem

Enits sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 306
Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.
Sv: godnatt sang fra tv

den heter "godnattsang for nissunger" og er fra Amalies jul ja!

Snart er det mørkt i stall og i låve
nå skal alle nissunger sove
Vår kjære lille måne
skinn ned på alle dem
som ikke har en seng
og som ikke har et hjem
må alle små i verden
få sove i natt
må ingen av oss gråte
og ingen bli forlatt

lalalala... osv...

god natt min skatt god natt

Kjempesøt sang!!
Enits er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 18:40   #3
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 680
Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.Mirabella har mye å være stolt av.

JA!

Snart er det mørkt
i stall og i låve.
Nå skal alle nissunger sove.
Vår kjære, milde måne.
Skinn ned på alle dem,
som ikke har en seng,
og som ikke har et hjem.
Må alle små i verden
få sove denne natt.
Må ingen av oss gråte,
og ingen bli forlatt.

La la la la,
la la la la,
la la la la la la la. x2

La la la la,
la la la la,
la la la la la,
god natt, min skatt, god natt!

Mamma til ei lita , født 12.11.-2008.

Sist endret av Mirabella; 06-12-2006 kl 18:44.
Mirabella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 22:49   #4
Medlem

revejenta sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 283
revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.revejenta har mye å være stolt av.

den har jeg hørt bare et par ganger, og hekta meg fast i den, synes melodien er så fin, har nynnet den mye for lillejenta.

takker!!
Se Verdens Vakreste Bilder Her
revejenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 21:30   #5
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,510
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, så bra at flere enn jeg synes den er fin, jeg har ikke vært sikker på om jeg husket teksten rett, men nå ser jeg jo at det har jeg. Den er kjempefin, og har stått på nattasanglista til storesøster siden hun var halvåret. Men nå vil hun bestemme nattasang selv, og da er det "Vi har en tulle med øyne blå" som er favoritten. Men lillebror får høre "nissesangen".

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:56.