Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-11-2001, 23:28   #1
Supermedlem

Kjersti sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Høgt oppi lia
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.
Ingrids egen sangbok

Begynte å samle sangtekster da temaet var oppe på Etter fødselen, og nå er jo Barnesanger eget tema
Jeg kopierer og redigerer og vips!! så har Ingrids mamma sin egen sangbok som hun kan plage sin datter med

Syns det er litt moro dette her, da det dukker opp sanger som jeg ikke har hørt siden jeg var barn selv, og sanger som jeg har gått og nynnet på, men aldri kunnet helt!
Nyttig kan det også bli, da jeg er førskolelærer og glad i nye (gamle?) impulser
Gammel 24-11-2001, 01:28   #2
Dida
Gjest

Meldinger: n/a
hmmm

Du Kjersti, har du disse sangene lagt ut på nett?
Kunne du isåfall vist oss linken dit?
Om du vil da

Dida
  Svar med sitat
Gammel 24-11-2001, 11:16   #3
Supermedlem

Kjersti sin avatar

Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.Kjersti er fantastisk mot andre.
Hei Dida!

Den er ikke så veldig fancy denne sangboken min altså Har bare kopiert de sangene jeg vil ha over til Word og pyntet litt på dem. Bruker dem som supplement til Den store Barnesangboka, som inneholder mye, men ikke alle de sangene som jeg husker jeg har sunget på
Syns det er litt spennende å samle herfra, da det dukker opp varianter av sanger, dessuten er det jo mange sanger vi glemmer med tiden.

Kan sende deg dem på mail altså, hvis du er interessert
Gammel 24-11-2001, 16:11   #4
VIP-Medlem

Eirill sin avatar

Meldinger: 6,686
Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.Eirill har et ubeskrivelig bra rykte.
Kjersti!

Jeg gjorde det samme og har nå masse "nygamle" sanger jeg skal lære bort til lisjfrøkna!

Kommer til å følge med dette fora for å lære enda flere. Kjempegøy!

Gammel 19-02-2005, 02:34   #5
Elisabeth80
Gjest

Meldinger: n/a
Hei Kjersti :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjersti
Den er ikke så veldig fancy denne sangboken min altså Har bare kopiert de sangene jeg vil ha over til Word og pyntet litt på dem. Bruker dem som supplement til Den store Barnesangboka, som inneholder mye, men ikke alle de sangene som jeg husker jeg har sunget på
Syns det er litt spennende å samle herfra, da det dukker opp varianter av sanger, dessuten er det jo mange sanger vi glemmer med tiden.

Kan sende deg dem på mail altså, hvis du er interessert

Jeg er kanskje litt sent ute nå, men kunne du tenke deg å sende den "sangboka" di til meg også? Mailadresse [email protected].

Håper du ser denne meldingen og kunne tenke deg å sende den til meg, for da hadde jeg blitt såååå takknemlig

Elisabeth
  Svar med sitat
Gammel 09-03-2005, 17:22   #6
Supermedlem

Kjersti sin avatar

Sv: Ingrids egen sangbok

Hei!

Visste ikke at dette innlegget var her enda, jeg. Guri, det er lenge siden dette, men det har blitt mye synging på den tida. Dessverre gikk sangboka til Ingrid tapt under datatrøbbel som vi har hatt mye av i det siste, og finnes nå bare på papir. Sorry!

Kjersti, som ikke har tid til å sitte og pusle med slikt lenger

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:37.