Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2002, 19:58   #1
Supermedlem

Bechus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 540
MP Rating: 0% (0)
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.
Jeg folder mine hender små...

Er det noen som kan resten av denne sangen?

Jeg folder mine hender små
i takk og bønn til deg.
La alle barn i verden få det like godt som jeg.......

Så husker jeg ikke mere...
født 09
Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2002, 21:50   #2
Seniormedlem

Numbiss sin avatar

Meldinger: 2,619
Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.

(Thorbjørn Egner)

Jeg folder mine hender små
I takk og bønn til Deg
La alle barn i verden få
Det like godt som meg

Vern alle med Din sterke hånd
Mot fattigdom og død
Og hjelp små barn i alle land
Så ingen lider nød

La ingen krig og sult og sott
Få gjøre oss fortred
La alle leve trygt og godt
I frihet og i fred

Gammel 14-07-2002, 22:29   #3
Supermedlem

Bechus sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 540
Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.Bechus er som en lysfontene.

Du e en knupp nimbl!! Tusen tusen takk...
født 09
Bechus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2002, 22:39   #4
Supermedlem

Allimac sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,117
Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.

Åh, den sangen/visen er så vakker!!! Tror jeg skal synge den litt oftere for småen jeg....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:05.