Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2007, 12:24   #1
mus
Supermedlem

mus sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 811
MP Rating: 100% (3)
mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.
Kan du teksten?

Da jeg hadde praksis i bhg sang de en sang som hete "Labbetussemann" som begynte slik:

"Labbe labbe labbetussemann, Per og Kari var her...."

Kan du resten??

"Ved enden av veien finnes kjærligheten. Lenger kommer du ikke.."
mus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 12:31   #2
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,218
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan du teksten?

Labbe, labbe, labbetussemann, Per, å Kari å Ola hette han.
De er ikke her, de kommer ikke mer, de seilte med en skonnert til Amerika."

Hørtes det riktig ut eller? *synger for meg selv*
Denne sang snuppa på hele tiden en stund, de sang den i barnehagen.
Gammel 20-11-2007, 12:49   #3
Seniormedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,981
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synger;

Labbe,labbe,labbetussemann..siri, anne og sara heter de.
De er ikke her, de kommer ikke mer, de reiste med en skute til amerika!

(så vinker du til barna når de går...fin sang å bruke i samlingsstund da de skal vaske fingre ol.)

Sist endret av Pinky; 20-11-2007 kl 12:52.
Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 14:26   #4
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,085
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pinky
Jeg synger;

(så vinker du til barna når de går...fin sang å bruke i samlingsstund da de skal vaske fingre ol.)
Den versjonen har jeg hørt også
Gammel 20-11-2007, 14:34   #5
Supermedlem

ariell sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 561
ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pinky
Jeg synger;

Slik kan eg den og! Men vi lot gjerne ungene velge hva de ville "reise" i.. F.eks "... de reiste i et romskip til Amerika"

Vi bygger hus: http://forum.nybaktmamma.com/showthr...=1#post6824742

ariell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 14:48   #6
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,085
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ariell
Slik kan eg den og! Men vi lot gjerne ungene velge hva de ville "reise" i.. F.eks "... de reiste i et romskip til Amerika"
Morsom vri!
Gammel 20-11-2007, 14:59   #7
Supermedlem

Ninen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,042
MP Rating: 100% (11)
Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.Ninen har en strålende fremtid.

AAahh endelig fikk jeg vite hva det er vesla synger på.. hehe... Labbe labbe labbutussemann.. tralala

Ninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 21:23   #8
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,870
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er litt morsomt at mine unger nå synger de samme sangene i barnehagen som jeg gjorde da jeg gikk i bhg for over 25 år siden!

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:50.