Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2006, 16:06   #1
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 583
MP Rating: 0% (0)
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.
"Min egen musikkbarnehage"

Her for noen uker siden så dukket det opp reklame for "min egen musikkbarnehage" adressert til min mann. Det er gitt ut av Norsk Fakta Forlag.

Er det flere som har fått dette tilbudet? Hvor har de i såfall fått adressen til min mann fra? En av fedrene i barselgruppa mi hadde også fått den samme reklamen.

Vi har egentlig reservert oss mot reklame, men nå irriterer jeg meg. Irriterer meg fordi jeg synes opplegget høres veldig bra ut, men irriterer meg fordi jeg ikke aner hvordan de har fått tak i navnet til mannen min. Han har ikke registrert noe sted at han har blitt pappa, bortsett fra det obligatoriske.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 16:16   #2
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,128
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "Min egen musikkbarnehage"

Jeg kan ikke si noe om hvor de har fått adressen fra, men jeg har bøkene og cd'ene. Fikk de av en venninne da hun jobbet med tlfsalg av disse. Jeg har ikke brukt dem, men vi hører av og til på cd'ene. Det er helt ok, mange fine sanger og kjekt at man får med en cd der de synger første vers slik at man kan lære seg sangene

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03 , : Snuppa vår-06
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 18:19   #3
Medlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 202
Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.Ekorn har mye å være stolt av.
Sv: "Min egen musikkbarnehage"

Vi fikk den også, men her var den sendt i mitt navn. En uke etter at demo cd`en kom i posten ringte de og lurte på om jeg ville abonnere på dette. Takket nei. Jeg kjøpte ei førsthjelpsbok for barn fra dem i sommer, da ringte de og reklamerte for den.
Ekorn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:15.