Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2005, 18:28   #1
Veteranmedlem

Kaija sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 3,041
MP Rating: 0% (0)
Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.Kaija har en strålende fremtid.
Sanger og vers om kroppen?

Vi har kroppen som tema på skolen, og da trenger jeg noen regler, sanger og vers som kunne passe inn. Jeg har en del fra før av, men det er alltid godt med nye ting å ta av. Håper noen kan hjelpe.

"Å mektige feer! Gi mitt barn i faddergave ikke bare helse og skjønnhet og rikdom og alt det der som dere pleier å komme stikkende med. Gi mitt barn lesehunger, det ber jeg om med brennende hjerte. For jeg vil så gjerne at mitt barn skal få i sin hånd nøkkelen til eventyrlandet, hvor man kan hente den skjønneste av alle gleder - slik burde hver eneste mamma tenke!"
Astrid Lindgren
Kaija er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2005, 10:27   #2
Supermedlem

Tigermamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: sola
Meldinger: 832
Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.
Sv: Sanger og vers om kroppen?

Du har to øyne som du kan se med

Hode skulder kne og tå

Hode skulder mage lår rompen går...

De bena de bena de rare bena..... ja slik henger vi i hop (husker ikke hele teksten da)

Eg veit ei lita jente
Gammel 10-11-2005, 20:07   #3
Medlem

Forventningsfull sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Indre Østfold
Meldinger: 55
Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.Forventningsfull vil raskt nok bli berømt.

Buggi, buggi (Så tar vi ene armen frem....)
Du har en arm.... (og den kan danse)
Gammel 13-11-2005, 00:26   #4
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,569
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

"Hendene våre klapper vi med, klappe klappe klapp..."
"Føttene våre tramper vi med, trampe trampe tramp...." osv.

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2005, 08:40   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Tommelfinger, tommelfinger. Hvor er du?...

Alle barna klapper.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:39.