Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-02-2006, 12:57   #1
Sam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.
Skorsteinsfeieren gikk en tur

Kan noen teksten på skorsteinsfeieren gikk en tur?
Så kom han forbi et vindu....
I det vinduet satt en pike osv....
Pike vil du med meg gå osv.....

Jeg finner den ikke på nettet
Jeg kan melodien
__________________
Sam


og
2002 2005
Sam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 01:06   #2
Veteranmedlem
 
Monica sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 3,805
MP Rating: 0% (0)
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

Dytter litt på tråden din jeg
Har desverre ikke hørt sangen.
__________________
Send pm HER

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia
Monica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 01:11   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

Jeg må spørre mamma først..........
Du må spørre pappa først...........
Så reiste de til afrika...........
Og så fikk de tvillinger........


Litt usammenhengende.....husker ikke helt Men nå ble jeg også nysjærrig........
Rainer Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 01:14   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

.....

Sist endret av Rainer Maria; 25-02-2006 kl 02:27.
Rainer Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 01:26   #5
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,002
MP Rating: 0% (0)
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

Skorsteinsfeieren gikk en tur
Så kom han forbi et vindu
I det vindu satt en pike
Pike vil du med meg gå
Jeg må spørre pappa først
Pappa får jeg med han gå
Nei du får ei med han gå
Jeg må spørre mamma først
Mamma får jeg med han gå
Nei du får ei med han gå
Så rømte de til Afrika
Også fikk de tvillinger
Også fikk de trillinger
Også fikk de meslinger
Dette var ei tøysevise
Derfor tar vi`n omigjen

Alle repeteres på samme måte.. Har hatt maaange bilturer med denne!!
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08
Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2006, 08:42   #6
Supermedlem
 
Annfyk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
MP Rating: 0% (0)
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

Endelig noen som kunne den jeg har gått og tenkt på den sia torsdagen husker at vi sang den når jeg gikk i 1. og 2.klasse...men det er jo 32-33 år siden også blander sangeleken kom ei jente vandrende seg inn hele tia.
Takk for teksten fra meg...
__________________
Øyvind 150492,Sara 150205
Lillevennen 11.2006
Annfyk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 08:50   #7
Sam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.Sam har en aura rundt seg.
Sv: Skorsteinsfeieren gikk en tur

Tusen takk for svar.

Jeg har lenge irritert meg over at jeg ikke husket den. Det er en sang man får på hjernen
__________________
Sam


og
2002 2005
Sam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com