Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-02-2006, 20:05   #1
Supermedlem

Tigermamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: sola
Meldinger: 831
MP Rating: 0% (0)
Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.Tigermamma har mye å være stolt av.
sola er god sola er toppen

tralalala og den varmer på kroppen
sola er god sola er best
sola her hjemme er best synes jeg

Joda, vet at denne teksten absolutt ikke stemmer. Men hvordan er den egentlig?
Gammel 28-02-2006, 21:49   #2
Supermedlem

olebrumm sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,068
olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.
Sv: sola er god sola er toppen

Sola er god, sola er toppen.
Sola er varm og den bruner på kroppen,
sola som skinner hver morgen for meg,
sola i hjertet er best synes jeg.

Hjertet kan fint byttes ut med stedsnavn eller hva man ønsker, alt etter som.
Gammel 02-03-2006, 15:26   #3
Medlem

Enits sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 306
Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.

ååå.. den er det lenge siden jeg har hørt!
Morsomt!!

Sang den masse da jeg var liten
Enits er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2006, 09:32   #4
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av olebrumm
Sola er god, sola er toppen.
Sola er varm og den bruner på kroppen,
sola som skinner hver morgen for meg,
sola i hjertet er best synes jeg.

Hjertet kan fint byttes ut med stedsnavn eller hva man ønsker, alt etter som.

den er så god!!

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 14:45   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Bodø
Meldinger: 6
snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.snurbe har mye å være stolt av.

hvem som har denne sangen? skal brukes på jobb, å må få lastet ned.. men ingen som vet hvem som synger den!
snurbe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 15:25   #6
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,660
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde en kasett med Børudgjengen som barn. De sang den.
Gammel 06-01-2009, 16:43   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 4
Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.Eplejenta er som en lysfontene.

Jeg hadde også den på kassett, jeg tror det var på Julius-kassetten min...?

I såfall er det vel han derre kaptein sabeltann-mannen som synger -nå kommer jeg ikke på hva han heter....
Eplejenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 17:43   #8
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,660
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:55.