Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2005, 08:39   #1
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Tips til julesanger for småen?

Holder på å laster ned julemusikk jeg! Storebror er så glad i musikk, så jeg vil lage en jule CD til han til adventstiden. Men trenger hjelp til å komme på flere sanger jeg kan laste ned! Må jo ha mange! Tips?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 07-11-2005, 08:55   #2
VIP-Medlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 5,193
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips til julesanger for småen?

Så koselig påfunn da Tinky Winky Kanskje jeg skal gjøre noe slikt jeg også..

Vet jo ikke hvilke sanger du har fra før av da, men her er de jeg kommer på i farten.

-Musevisa
-Romjulsdrøm
-På låven sitter nissen
-Bjelleklang
-O helga natt( kanskje ikke barnesang, men den fineste julesangen jeg vet om)
-Glade jul
-Så går vi rundt om en enebærbusk
-Nå tennes tusen julelys
-Santa lucia
-Jul med din glede
-Julekveldsvisa
-Deilig er jorden
- Et barn er født i bethlehem

Hmm, dette var de jeg kom på i farten, håper det var noen du ikke hadde da og at de hjelper deg på veien..

Gammel 19-11-2005, 17:51   #3
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,974
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er noen fler:
En stjerne skinner i natt
Julenissen kommer i kveld
Det lyser i stille grender
Hei hå nå er det jul igjen
Slederturen
Snømannen kalle (kanskje ikke julesang menne)
Rudolf er rød på nesen
Vi tinner våre lykter
Du og jeg og dompappen
Jeg så mamma kysse nissen
Spikke, sage, lime, panke
Bjellene klinger
Snurre meg
Vil du være med så heng på
Tenn lys (et lys skal skinne..)
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2005, 18:27   #4
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.

Tusen takk for fine tips! Men jeg finner veldig få av dem på nedlasting-programmet mitt..
Gammel 07-12-2005, 12:08   #5
Medlem

bonzie sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 482
bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.bonzie har mye å være stolt av.

Hei TW,

hva slags program er d du bruker?
Gammel 07-12-2005, 13:25   #6
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av bonzie
Hei TW,

hva slags program er d du bruker?
LimeWire!
Gammel 13-12-2005, 18:56   #7
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,974
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg bruker og LimeWire, og de aller fleste sangene jeg skrev har jeg funnet der
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.