Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2008, 11:30   #1
Juniormedlem

Tessa35 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.
Baby med tett nese..

Stakkars lillegutt på 6 uker har så mye snue! Han surkler og svelger og til og med brekker seg... Jeg blir helt nervøs av det, jeg. Særlig om natta Har brukt nesesuger men da hyler han som besatt og jeg klarer ikke å få noe ut...Stakkars liten. Noen som har noen gode råd?
Gammel 01-02-2008, 11:33   #2
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hammerfest
Meldinger: 323
Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.
Sv: Baby med tett nese..

Min lillegutt hater også nesesugeren. Han hyler som bare det. Jeg har derimot funnet ut at det er lettere å få ut busemennene hvis jeg bruker saltvannsdråper først. Først drypper jeg ett par dråper, deretter bruker jeg nesesugeren.

Naomira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 11:33   #3
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,078
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har aldri fått dreisen på nesesugeren og bruker en mjuk gummislange isteden som jeg suger i (som et jordmorsug).

Ellers kan du bruke både morsmelk, saltvann, nesedråper og heve sengeenden ved å feks legge brøker ol under beina på senga. Hadet kjølig i rommet og også bra for varme gjør at slimhinnene sveller noe.ø
Gammel 01-02-2008, 11:33   #4
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,078
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

......
Gammel 01-02-2008, 11:34   #5
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hammerfest
Meldinger: 323
Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.Naomira har en strålende fremtid.

Dobbel post

Sist endret av Naomira; 01-02-2008 kl 11:39. Begrunnelse: Dobbel post
Naomira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 11:35   #6
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,157
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Jeg bruker saltvannsdråper fra apoteket, det funker kjempefint, ellers så vet jeg at noen bare spruter morsmelk i nesen også, men det har ikke vi prøvd... Så foreslo helsesøster at vi kunne bygge opp sengen litt sånn at den ikke ble så flat, men helt hvordan skjønte ikke jeg

Ellers så tror jeg det er veldig vanlig at de er snørrete og surklete, Nora blir det ofte hvis hun gråter litt. Bare følg med om han får feber og opppsøk i tilfelle lege.
Lykke til!

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 17:23   #7
Supermedlem

Svampe sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 503
Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.Svampe har mye å være stolt av.

Jeg anbefaler Physiomer generell, blå flaske, som fås kjøpt på apoteket.
Den er helt genial. Det er vanlig saltvann, men den er med sprut slik at det kommer godt opp i nesen. Og den rensker skikkelig opp i både snørrete og tett nese.

Svampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2008, 23:40   #8
Juniormedlem

Tessa35 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 12
Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.Tessa35 er fantastisk mot andre.

Tusen takk for gode råd! Saltvannsdråpene fungerte godt heldigvis. Han nøys av de og noen ganger, og da fikk han det ut selv!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:57.