Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2004, 18:44   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 374
MP Rating: 0% (0)
Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.
Question Bleier!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg bruker Libero mini til gutten min på 7uker, det har fungert fint med den, ingen lekasjer eller no...............inntil i stad, da han hadde avføring rant det ut ved beina og opp etter ryggen.Skjedde to ganger. Er det et tegn på at jeg bruker feil bleie eller skjer det hos dere og innimellom? Avføringen er helt flytende. Har prøvd Pampers BabyDry men den fikk han bleieutslett av rundt "mini" tissen.
Er det noen som har noen gode råd???

Søtnosen
Søtnosen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2004, 19:33   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Bleier!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitt eneste råd må være å prøve en annen størrelse, men jeg er ikke sikker på hvor godt det fungerer. Noen ganger tror jeg at det ikke finnes en bleie i verden som kunne holde på de mengdene med babybæsj som kommer av og til.

Hvordan sitter bleien rundt lår og mage da? Stramt eller slarkete?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2004, 23:56   #3
Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 148
hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.hadi er fantastisk mot andre.

Min erfaring er at dette er et tegn på at du bør gå opp en størrelse. Vi har bytta når ungen har veid rundt det minste som står på størrelsen. (eks 7-10 når hun er 7 kg) Vet ikke om du bruker body på gutten din, men det holder bleia godt på plass, og da er det mindre sjanse for at det renner over.

Lillesøster januar 04
hadi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2004, 00:20   #4
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,926
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Dette med bleietyper/størrelser går veldig i rykk og napp på nyfødt-stadiet!
Her veksla vi mellom alle mulige bleietyper!
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2004, 03:58   #5
Seniormedlem

heje sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 2,264
heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.heje er fantastisk mot andre.

Vi prøvde oss frem med div bleiemerker. Men innimellom.... enda... så er det bæsj... overalt....
heje er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:56.