Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: dusjer dere sammen med babyen??
Ja jeg dusjer sammen med babyen min 50 56.18%
Nei jeg dusjer ikke sammen med babyen min 35 39.33%
Vi har prøvd, men det gikk ikke så bra 4 4.49%
Velgere: 89. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-06-2002, 14:38   #1
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Dusjer dere sammen med babyene?

Jeg har lenge tenkt på og prøve og ta Sunniva med meg i dusjen. Men er litt redd for hvordan hun skal reagere, om hun blir redd og sånt.
Hvordan var det første gangen dere dusjet sammen med babyene deres. Og er det ikke vanskelig og holde dem? De må jo bli utrolig glatte!

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2002, 14:44   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg dusjer sammen med Lasse! Syns det er enklest.... Men de første gangene var det vanskelig! han var da rundt 4 mnd.... men nå går det som en drøm...! Litt tungvint å ikke ha badekar...

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2002, 14:48   #3
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,513
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Har dusjet sammen med Silje fra hun var 2 mndr gammel.
Hun storkoser seg på armen min
Gammel 03-06-2002, 15:17   #4
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,002
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bruker stort sett badekaret vi, men enkelte ganger så dusjer vi, og da sammen. Som oftest er det når vi er på babysvømming.
Synes det går veldig greit, selv om han blir glatt. Har vel funnet "måten" å holde han på uten at han glir ned mellom armene på meg!!

Og redd har han faktisk aldri vært for dusjen, han stor kosa seg fra første gang. I stor motsetning til søstra som hylte bare vi nærma oss dusjen

Det eneste han har blitt redd er hvis jeg skal dusje og han må være på badet sammen med meg! Da setter alarmen igang idet jeg går inn i dusjen Det er vel ikke så morsomt å se mamma inne i et glasshus og det i tillegg bråker litt
Gammel 03-06-2002, 16:03   #5
VIP-Medlem

Hampus sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 7,183
Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.

Sarah og jeg dusjet sammen første gang når hun var 6 måneder. Da var vi på babysvømming. Det gikk kjempebra, hun storkoste seg på armen.

Som oftest bader vi hjemme, men når vi er hos mormor og morfar eller farmor og farfar så blir det til at vi dusjer sammen.

Det er kjempekos!
Gammel 03-06-2002, 17:11   #6
Medlem

Sassa sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 309
Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.

Vi dusja sammen med Sebastian like før han ble 2 mnd. Dette gikk kjempebra.. Gutten digger å dusje
Gammel 03-06-2002, 17:17   #7
Nome
Gjest

Bader vi!

For vi har faktisk ikke stående dusj... ¨Så jeg og Mattias bader sammen istedet Det blir riktignok ikke så ofte da.. Han bader mest alene i karet ja. (jeg er jo der å holder han og sånn altså.. han vasker seg ikke sjøl liksom )
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2002, 17:23   #8
yes
Seniormedlem

yes sin avatar

Sted: Ved skogen
Meldinger: 1,930
yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.yes er fantastisk mot andre.

Ja, vi dusjer sammen av og til.

Pleier og la Go'gutten ligge på gulvet mens jeg dusjer, og så henter jeg han etterpå og vasker han. Jeg var nøye med og ta det veldig forsiktig i begynnelsen...ta det gradvis. Han synest det er RART at vannet kommer oppifra veggen.
Gammel 03-06-2002, 18:15   #9
Jentemamma
Gjest

Begynte å ta med tulla mi i nn i dusjen med meg for ca 2 mnd siden, hun badet i balje, men synes det var greiest når hun ble med meg.

Hun sitter på gulvet og har masse leker med seg, det går veldig bra, gruet meg litt til den første gangen p.g.a gulvet blir glatt o.s.v men det gikk veldig bra.
Gammel 03-06-2002, 20:44   #10
Seniormedlem

Flis sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,087
Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.Flis er et navn alle kjenner.

Før når vi bare hadde dusj, ble Emil badet i stampen sin. Nå når vi har badekar blir han badet der, eller bader sammen med meg. Jeg har dusjet med han et par ganger, men det er tungt med en glatt, liten en på 12 kg....

01 & 03 & 06

Flis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:53.