Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-04-2008, 15:04   #1
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,231
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilken olje kan jeg bruke til stell av rompe?

Jeg så etter olje i butikken isted og der fantes det en i Neutral som het babyolje men det sto at den skulle brukes i badevann, til massasje eller i hodebunnen. Kan jeg bruke denne til å vaske bort bæsj?
Gammel 23-04-2008, 15:07   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,312
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken olje kan jeg bruke til stell av rompe?

Det kan du gjøre.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2008, 15:44   #3
Medlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 448
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Den kan du helt fint bruke på rompa ja!
LeneV er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2008, 15:46   #4
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Supert! Tusen takk
Gammel 23-04-2008, 17:11   #5
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 594
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Holder i masseviss med bare vann også. Mesoft kompresser som du kjøper på apoteket er utrolig gode og myke.
Gammel 23-04-2008, 17:41   #6
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Peaches Vis post
Holder i masseviss med bare vann også. Mesoft kompresser som du kjøper på apoteket er utrolig gode og myke.
Jeg bruker de men noen ganger er bæsjen så seig at jeg ikke får den vekk med vann
Gammel 23-04-2008, 20:39   #7
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 594
Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.Peaches har mye å være stolt av.

Da er det greit å ha litt olje ja.
Gammel 01-05-2008, 18:04   #8
VIP-Medlem

Cilius sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 5,092
Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.Cilius har en strålende fremtid.

Vi har brukt Lavera og Weleda sine

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:59.