Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-04-2008, 09:07   #1
Supermedlem

Lemoen sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,345
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.
Illeluktende avføring på nyfødt

Jenta mi er 13 dager og har de siste dagene hatt avføring som lukter råttent. Den er ikke spesielt tynn. Hun får MME. Er dette noe jeg bør ta opp med helsepersonell? Kan ikke huske at førstemann hadde det. Og jeg blir jo seff bekymret
Gammel 15-04-2008, 09:08   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,733
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Illeluktende avføring på nyfødt

Trodde dette var helt normalt hos MME-barn?
Fra babyverden.no:
Sitat:
Hos barn som får morsmelkerstatning, er avføringen fastere og lukter råttent.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2008, 09:17   #3
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.

har ikke mme barn selv så jeg vet ikke hvordan avføringen skal/pleier være hos disse. Skjekk med helsestasjon du, evt. prøv en annen mme. Ved illeluktende avføring ville nok tanken hos meg gå til intoleranse mot melk, særlig visst babyen blir veldig sår ved avføring.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Fra babyverden.no: Hos barn som får morsmelkerstatning, er avføringen fastere og lukter råttent.
Visst det står på babyverden, så er det vel riktig.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB

Sist endret av Bonsai; 15-04-2008 kl 09:20.
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2008, 09:25   #4
Supermedlem

Lemoen sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,345
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Fra babyverden.no:
Takk
Gammel 15-04-2008, 09:43   #5
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har opplevd at barna mine har hatt stinkende avføring når de har fått MME.
...og du må oppdatere bosted på profilen din.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:29.