Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2008, 15:16   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: i et hus....
Meldinger: 630
MP Rating: 0% (0)
Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.
Kul bak/ved brystvorten

dette har min yngste sønn fått, han er fire måneder. Det var visstnok noe hormonelt sa helsesøster etter å ha kjent på den...men det jeg lurer på er hva er det? hvorfor kom det? og når kan jeg regne med det forsvinner??

Er det noen orakler her som vet mer om dette og kan svare meg?
Lara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2008, 17:56   #2
Supermedlem

Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.Lara har en strålende fremtid.
Sv: Kul bak/ved brystvorten

Ingen som vet noe?
Lara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2008, 19:27   #3
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 890
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Er det kul under huden du mener?
Snuppa her hadde iallefall det. En ertestor kul under brystvorten som var bevegelig. Kjentes veldig godt når man strøyk over brsytkassen. Skyltes hormoner sa legen vår også. hvorfor den kom vet jeg ikke. Den er borte nå, hun er 1år. Husker ikke når jeg oppdaget den.
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2008, 19:59   #4
Supermedlem

Ja det er under huden, og denne er også ertestor og bevegelig. Regner jo med at det er vanligt siden helsesøster visste hva det var, men greit å høre om andre med erfaring uansett synes jeg!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:08.