Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2002, 01:29   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Up & Go?

Patrick er jo nå en makk på stellebordet. Ruller rundt og har det mye gøyere på knærne, hengene nedover stellebordet, fordi han strekker seg etter noe
Har hørt både positivt og negativt om up & go.
Noen som har erfaringer for og imot?
Vet det er bare å kjøpe en pakke og prøve, men er nysgjerrig på hva andre synes
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2002, 09:15   #2
Shady
Gjest

Jeg bruker av og til Pampers easy up. Syns de er greie jeg. Mye enklere å ha på, osv.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2002, 09:41   #3
Supermedlem

Hormonella sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 515
MP Rating: 0% (0)
Hormonella er en ukjent størrelse akkurat nå.

Vi brukte pamper easy up pants.
De er lette å ta på og ser mere behagelig ut for junior.
Men Lucas ble veldig sår av dem!
Det har han aldri vært før han begynte med dem, og sånn var det selv om jeg skiftet ofte!
Jeg gikk tilbake til de vanlige bleien, og sårheten ble borte.
Så jeg bruker de ikke lenger!
Hormonella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2002, 12:02   #4
Seniormedlem

Elin sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 1,649
MP Rating: 100% (1)
Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.Elin har mye å være stolt av.

Vi bruker også Pampers easy up om dagen (vanlig Libero bleie om natta..)
Er kjempefornøyde!
Jeg synes de er mye mykere enn Up& go, og passformen passer bedre til Ingrid som er lang og slank.

Elin
Mamma til Erlend f. 15.03.07
f. 13.07.01
og f. 05.05.03
Elin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2002, 13:54   #5
Tidligere bruker
Gjest

Men hvordan er de å få av?
Har hørt at det er stress å få av på sidene... Eller går det greit?
Har 4 pakker vanlige bleier liggende, så tenker vi tømmer dem først. Så skal jeg kjøpe en og se.
Gammel 30-03-2002, 18:00   #6
Seniormedlem

Huldra sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 1,973
Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.

Vi begynte med Up & Go bleier til guttungen da han var 1 år tror jeg... og etter det har vi ikke klart å bruke noe annet..... Synes de er suverene!!

Har ennå ikke prøvd de til Lille My. Det går nemlig veldig greit å feste vanlige bleier, iværtfall enda.... Er ho som broren så må vi nok snart bruke Up & Go ja....

Og du, jeg synes ikke det er vanskelig å få de av... Men Svigermor som skulle skifte bæsjebleie (første gang siden vi bytta til Up&Go) er nok ikke like enig.. hun trodde nemlig ikke at det gikk an å rive de i siden... så du kan tro det var bæsj overalt!! Har ledd mye av de ja....
Gammel 30-03-2002, 18:48   #7
Supermedlem

Kelly sin avatar

Meldinger: 1,078
Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.

Det funker kjempegreit det.

Vi bruker både Up & Go, og Easy up's...like bra begge to, synes jeg.
Om nettene derimot, bruker vi bare valige Pampersbleier, for de andre holder ikke unna!

Prøv du.

"All who would win joy, must share it: happiness was born a twin."
Kelly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2002, 01:27   #8
Ayla
Gjest

Trusebleier er å anbefale om natta til barn som får av seg klær og bleie selv, da de er vanskeligere å rive av enn vanlige bleier.

Selv gikk vi over til EasyUp (er tørrere enn Up&Go, syns jeg), ganske tidlig, da han helst ville ligge på magen på stellebordet, noe som gjorde det vanskelig å få på vanlig bleie, nå sitter han også på kne og nekter å legge seg ned, så du kan tro det er "enkelt" å vaske vekk bæsjen uten å klisse...
Bruker fortsatt vanlige bleier om natta (han ligger rolig), men dette er hovedsaklig fordi vi har igjen en rest av Pampers Premiums, som var utrolig myke. Vet ikke om vi går over til vanlige Pampers etterpå, eller om vi bruker EasyUp om natta også da.
Prøv deg frem
Gammel 19-04-2002, 21:46   #9
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi brukte Up&Go en kort periode, men kuttet det ut igjen. De er dyrere enn andre bleier, man trenger flere bleier pr. døgn og det er et fryktelig styr å måtte ta av alt tøyet hver gang en skal skifte bleie. I barnehagen er de ikke glad i dem.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2002, 23:24   #10
Tidligere bruker
Gjest

Hei

Pakken er blitt kjøpt og prøvd. Er enig med Nennemor!
Har kun prøvd den når han er naken fra før. Blir litt styrete!

Takk for erfaringer
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:04.