Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-12-2004, 12:28   #1
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Øvre Tune, Sarpsborg
Meldinger: 104
MP Rating: 0% (0)
Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.Troll_mor er bare skikkelig grei.
Våtservietter!!??!!

Noen som har sett en BEST-I-TEST?
Lurer på hvilke jeg skal velge, og om det er noen jeg absolutt bør holde meg unna?
Gammel 19-12-2004, 14:39   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.
Sv: Våtservietter!!??!!

det beste er å bruke reint vann Jeg anbefaler deg å holde deg langt unna natusan,jeg forøvrig bruker kun pampers sensitive..Natusan er så sterkt for huden..
Gammel 19-12-2004, 19:59   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hvis du absolutt skal bruke våtservietter vil jeg anbefale xp.
Har hørt at de fra pampers heller ikke er bra, og hvertfall ikke natusan!
Men libero har papirkluter (pakke med 130 stk) som du bare dupper i vann og så er det våtserivett. Kan også fuktes i vann og legges i en liten plastpose for å ha med på tur.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2004, 20:02   #4
Tidligere bruker
Gjest

Vi bruker våtservietter siden jeg syns de virker mykere enn annet papir, i og med hu er sår innimellom når tenna kommer.
Vi bruker vel det meste,( kommer litt an på hvilken butik vi handler i, de fører jo forskjellige merker) untatt Natusan da.
Det er et merke jeg ikke husker hva var, men de lukter så fælt!
Uansett tørker jeg alltid av henne med et papir etterpå for å få vekk det vannet fra våtservietten, i tilfelle det er noe sterkt som hu ikke skulle tåle eller no.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2004, 20:03   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 9,823
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal jeg si hva jeg syns så burde du holde deg unna alle våtservietter, og bruke klut og vann. Mye bedre!

Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2004, 20:04   #6
Supermedlem

Lille Rød sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Moss
Meldinger: 1,467
Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.

Vi bruker Pampers sensitive.

H 03
M 08
Lille Rød er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-12-2004, 20:06   #7
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Bruker det meste, noen ganger natusan, sebaMed eller xp sine...

Er sjelden sår i stumpen så vi kjøper det vi ha råd til og hva de har i butikken...
Gammel 19-12-2004, 20:07   #8
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,732
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.

bruker ikke våtservietter vanligvis, men når jeg har vært på reise har jeg brukt de som de har på Kiwi, husker ikke merket. Pakken er rosa og hvit og de koster mindre enn de andre typene

Er på slankern. -11 kg. 10 kg igjen:-(
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2004, 15:24   #9
ludde2002
Gjest

Det helt greit å bruke våtservietter, så legne dem ikke erstatter baby såpe og vann.
Hjemme bruker jeg vann og litt såpe. Er vi på tur og ikke har tilgang til vann. Bruker vi våtservietter.
Gammel 25-12-2004, 01:12   #10
VIP-Medlem

Hulda sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 5,067
MP Rating: 100% (1)
Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av agnes cecilia
Vi bruker våtservietter siden jeg syns de virker mykere enn annet papir, i og med hu er sår innimellom når tenna kommer.
Vi bruker vel det meste,( kommer litt an på hvilken butik vi handler i, de fører jo forskjellige merker) untatt Natusan da.
Det er et merke jeg ikke husker hva var, men de lukter så fælt!
Uansett tørker jeg alltid av henne med et papir etterpå for å få vekk det vannet fra våtservietten, i tilfelle det er noe sterkt som hu ikke skulle tåle eller no.
Prøv dem på deg selv....det SVIR............stakkar jente om hun er sår da...
xp sine er best.

Hobbyblogg
Hulda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:38.