Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 19:41   #1
Supermedlem
 
Vedvik86 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 1,215
MP Rating: 0% (0)
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.
3 tette- hva da med vogn?

Ja så har vi altså gjort det igjen
Vi venter en liten en ca juni 2010. Da vil gutta være 2 og 3 år. Vi bruker vogna MYE nå og eldstemann er ikke veldig glad i og gå. Han blir fort sliten og liker godt og sitte i vogna. Mini er veldig glad i og gå og går gjerne til bhg. Men siden vi bruker vogn såpass mye hadde det jo vært kjekt med en mulighet for alle tre. har i dag Phil og teds. Men man kan vel ikke ha ståbrett på den? Sånn "sete" ved siden av som står ut av vogna utgår.

Hvilke muligheter har jeg? Jeg går til og fra bhg hver dag og da bruker jeg vogn. Kommer nok til og fortsette med det etter at babyen kommer også.

Ja jeg vet det er tidlig, men som den vogngale jeg er så var dette noe av det første jeg tenkte på..
__________________
Vedvik86 og pseudotvillingene
April-07 og Mai-08
Vedvik86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 19:59   #2
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,145
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

grattulerer med en liten spire.. så koselig..

hva med å anskaffe en meitai som de to store kan bytte på å sitte i på ryggen? størstemann er jo da 3 år og mye skjer på den tiden.. dere får øve litt med å gå endel på våren og utover mot sommeren.

ellers hadde jeg gått for en OTH søsken vogn med bag til den minste.
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008


Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 20:46   #3
Supermedlem
 
Hestehoven sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2002
Meldinger: 1,337
MP Rating: 0% (0)
Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

OTH kan du vel ha søskenbrett på også
__________________

Stor (07/02)
Mindre (07/04)

Minst (06/08)
Hestehoven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 20:48   #4
VIP-Medlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Gratulerer så mye!!
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 21:03   #5
Veteranmedlem
 
guttem@mm@ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Jeg ville byttet ut vognen med en "vanlig" tvillingvogn og satt ståbrett på den.

Gratulerer med spiren!
__________________
Guttem@mm@
27. juli 02 - 21. januar 04 og 30. august 07.
guttem@mm@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 21:09   #6
2ne
Seniormedlem
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Sitat:
Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
Jeg ville byttet ut vognen med en "vanlig" tvillingvogn og satt ståbrett på den.
Enig!!

GRATULERER
__________________





Sist endret av 2ne; 01-11-2009 kl 21:12.
2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 21:12   #7
Medlem
 
Mona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Gretulerer med liten spire

Jeg har tre barn på 3 år og 6 mnd. Jeg angrer fryktelig på at jeg ikke bestilte ABC buggy. Den er dog litt lav under kalesjen og lang sammenlagt.

Sist endret av Mona; 01-11-2009 kl 21:14.
Mona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 21:23   #8
Veteranmedlem
 
Little my sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,487
MP Rating: 100% (2)
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

grattis!!
Jeg ville hatt OTH søskenvogn med bag og søskenbrett
__________________
Snuppene Nov.04 & Mars 08
Little my er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 21:37   #9
Medlem
 
Snuppelure sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 493
MP Rating: 0% (0)
Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Gratulere så mye.
Jeg har tvillinger på 8 mnd og en gutt på drøye 3 år. (Han var 2,5 år da tvillingene kom.
Jeg har en MB/OTH tvillingvogn. Kjøpte søskenbrett som han er så fornøyd med! Etter at jeg gikk over til sportsdelen på vogna klarere han å sitte fint på fotbrettet foran også.
__________________
*Snuppelure
Gutt aug.06 og tvillinger jente+gutt feb 09
Snuppelure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 22:55   #10
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,045
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 tette- hva da med vogn?

Støtter søskenbrett selv om mine aldri ville stå på det. ABC Buggy har jo en fin løsning, ellers finnes jo Valco med søskensete.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com