Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-11-2009, 11:26   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 623
MP Rating: 100% (1)
azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.
brio go, svart med svart eller svart med grått

Har jo forandret mening ang farge Vil ha svart brio go.... men vet ikke om jeg vil ha svart eller grått understell..... Noen som har bilder å vise?

Og ett annet spm: finnes det fotpose til den?
Gammel 03-11-2009, 11:52   #2
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 188
MP Rating: 0% (0)
milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.
Sv: brio go, svart med svart eller svart med grått

har svart med hvitt understell og syns det er desidert kulest!

masse problemer med understellet, så kvalitetsmessig så suger det. Alt er galt. hjulene slår og rister, bremsen på trykkes ned på begge sider og hopper delvis ned i hakkene igjen når jeg går over dumper, understellet er skjevt og knirker. venter på nytt understell nå. to til som var innom og klager på samme ting på babyshop i ullevålsveien da jeg var. en hadde allerede fått et nytt understell.

har fått beskjed fra brio nå om at de må gjøre endringer i kontruksjonen og nytt understell tar derfor litt tid. går derfor rundt med det skranglete understellet som alle kommentere. svært dårlig reklame for brio. gleder meg til jeg får nytt understell!

syns likevel vogna er utrolig god å trille.
milva76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 15:30   #3
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: brio go, svart med svart eller svart med grått

Åh da puster jeg lettet ut. Har hatt min vogn siden april og heldigvis ingen feil på den.

Jeg synes også hvitt understell med svart er kulest. Ang fotpose/stormtrekk har jeg kjøpt teutonia sitt og det passer
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:06.