Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2009, 01:21   #1
Seniormedlem
 
Lenemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,613
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Britax Verve

Noen her som har prøvd den? Hvordan er den som reisetrille? Kan ryggen legges ned til liggestilling?

Funnet noen billige fra utenlandske butikker. Finner den ikke på Britax sine sider, er det en vogn som er på vei ut?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Syns den var fin i lilla, selv til min lille gutt..
__________________
Mamma til tre
okt-98, nov-01 april-07
Lenemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2009, 12:16   #2
Medlem
 
Selene68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 342
MP Rating: 100% (3)
Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.
Sv: Britax Verve

Heisann!

Jeg har god erfaring med denne trilla, kan anbefales på det varmeste.

Det er ikke liggestilling, men en hvilestilling. Snupp sovnet greit i den, men det blir litt som å sovne i bilstol e.l.

Den er veldig lett, god fjæring og veldig behagelig å trille.

Jeg selger den nå fordi snupp nesten ikke bruker vogn og begynner å bli litt for stor for den trilla.

Anbefaler den veldig i hvertfall
__________________
Selene og turbotrollet

Selene68 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2009, 12:46   #3
Seniormedlem
 
Lenemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,613
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Britax Verve

Takk Selene.
Den er mer stødig enn billige paraplytriller vil jeg tro?
På den siden jeg fant denne står det at håndtaket kan reguleres i høyden, hvordan fungerer det? Teleskop-ordning?
Så annonsen din, men så fant jeg denne lilla som jeg syns var penere i fargen. Håper du for solgt vogna.
__________________
Mamma til tre
okt-98, nov-01 april-07
Lenemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2009, 16:37   #4
Medlem
 
Selene68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 342
MP Rating: 100% (3)
Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.
Sv: Britax Verve

Sitat:
Opprinnelig postet av Lenemor Vis post
Takk Selene.
Den er mer stødig enn billige paraplytriller vil jeg tro?
På den siden jeg fant denne står det at håndtaket kan reguleres i høyden, hvordan fungerer det? Teleskop-ordning?
Så annonsen din, men så fant jeg denne lilla som jeg syns var penere i fargen. Håper du for solgt vogna.

Hei igjen!

Den er stødig ja, har ikke så mange paraplytriller å sammenligne med da, men var veldig fornøyd med den

Mulig håndtakene på den nye kan reguleres, men det kan det ikke på min så det skal jeg ikke uttale meg om. Hvis det er sånn så er den jo blitt enda bedre

Den lilla er absolutt lekker ja
__________________
Selene og turbotrollet

Selene68 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:39.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com