Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2009, 16:44   #1
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 241
MP Rating: 0% (0)
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.
Bugaboo bee hello kitty!!

Ny limited edition fra Bugaboo..i en SÆRDELES limited edition, dog! Gi meg en!!

www.miramora.com www.shoppemamma.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 18:38   #2
Seniormedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,538
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (1)
Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bugaboo bee hello kitty!!

Ikke helt ny, den var i media for 2-3 mnd siden. Skrevet om her blant annet:
Re:Enda en LE av Bee! - Vogndilla forum

Men når det er sagt så blir den litt vel mye for min del

(Superm@mm@)
Lilleklump er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 19:55   #3
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 241
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.

Ah, sjeldent jeg er der, så det har ikke jeg sett. Men ser når jeg søker litt nå at den kom for 1,5 måned siden.
Kunne gjerne tenkt meg den! Men det blir nok med drømmen

www.miramora.com www.shoppemamma.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 20:26   #4
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, huff. Det var i overkant for meg altså.
Gammel 13-11-2009, 21:14   #5
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,979
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei å nei å nei!

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 21:47   #6
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 24
emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.

At Limited edicion marc jacobs kun ble laget i få egsemplarer forstår jeg. Marc jacobs er eksklusivt. Men at hello kitty vognen kun blir laget i 8 eksemplarer forstår jeg ikke!!!!!!! Hello kitty kan jo kjøpes uansett hvilken butikk man går inn i nesten!!! synes godt de kunne solgt kalesjene løst i en bergrenset periode.... har en datter som elsker "tittyen"!!!
emmas_mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 23:26   #7
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,788
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Kjenner jeg er en smule lei hello kitty!!!! Hva med å skape en ny trend snart... Jeg boikottet hello kitty for over et år siden...

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 00:01   #8
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Synes den er kjempesøt, Seff
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 08:30   #9
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 118
Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.Nimmi er fantastisk mot andre.

Jeg likte den kjempegodt! Ja takk julenissen
Nimmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 08:39   #10
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,533
MP Rating: 100% (5)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Den kunne jeg tenkt meg også

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:24.