Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-11-2009, 17:08   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
buggy83 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Bugaboo Cameleon

Noen spørsmål ang bugaboo vognen

Hvordan er den å trille med vinterhjulene? er det så ille som 'alle' vil ha det til?

Sitter en baby på 7-8 mnd godt i sportsdelen? Hvordan er det å sove i sportsdelen?

Er vognen verdt pengene?

Jeg har allerede bugaboo vognen, men angrer egentlig litt på at jeg kjøpte den.. Heller mer til brio go vognen nå... Men hvor mye kan man ta for en ny bugaboo? Kjøpte den i en butikk langt unna, så jeg orker ikke dra å bytte den igjen.
buggy83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 18:16   #2
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,427
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bugaboo Cameleon

har vært på nippet til å bytte min bugaboo til en go noen ganger, men jeg liker ikke hjulene på go + at den er mye bredere mellom hjulene noe som jeg elsker ved buggisen- kommer fram overalt.
også det at jeg kan bytte farger og det at jeg kan ha på vinterhjulene om jeg trenger det.

Her byttet vi ikke til sportsdelen før hun var nærmere 9 mnd og da satt hun veldig bra i den- hun rett og slett elsket den og elsker å sove i den enda, nå er hun 2 1/2 år.
Gammel 08-11-2009, 18:24   #3
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde buggis og jeg likte den veldig godt meeeeen det ble likevel til at jeg solgt den. Igjen og igjen faktisk. Hadde TRE før jeg endelig fant VOGNA for meg. Det ble en go. Jeg likte buggisen men GO er dens bedre.

Barnet sitter bra i buggis og jeg har hørt mye bra om vinterhjulene. Du kan ta en del for en ny buggis, spes om du har utstyr og kvitteringer. Sjekk på finn.no for en ide.
Gammel 08-11-2009, 21:49   #4
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Jeg synes buggisen er en mere allsidig vogn enn go fordi den kan brukes med vinterhjul og man kan bytte trekk på den. Jeg synes også den er mindre og lettere, og det passer meg perfekt som trenger en vogn som er lett å frakte med seg overalt og som kan brukes på alle slags underlag. Jeg synes den er god å trille med vintehjulene! Min snuppe har alltid sittet og ligget godt i buggisen, hun er nå straks 2,5 år og sitter\sover fortsatt godt i den

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 22:01   #5
Juniormedlem

ok, kanskje jeg skal beholde bugabooen litt til...
buggy83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 22:52   #6
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Du vil nok muligens få en bedre fremkommelighet på snø med buggis enn med go, nettopp pga. vinterhjul og mulighet for å snu styret slik at du kan trille med de store hjulene fremst. Jeg elsker buggisen min, men kan tenke meg til å prøve go en dag... Tror ikke jeg klarer ofre buggisen for go...i allefall før den er testet ut...så den må nok komme i tillegg til buggis i første omgang

Signerer de to andre vedr. allsidigheten til cameleon.
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 23:22   #7
Juniormedlem

Ja, hadde bugaboo før,solgte den, men nå kjøpte jeg en ny bugaboo for noen dager siden igjen. Men nå vurderer jeg å kjøpe meg en brio go i tillegg, men det blir jo masse penger.. Lurer derfor på om jeg ikke må selge buggisen, men jeg får ikke bestemt meg. Jeg liker godt sportsdelen til bugaboo, og bagen som er så stor og god. Men har prøvd brio i butikken noen ganger og synes den virker SÅ mye bedre å trille... hmmmm.... men bugaboo er mye penere å se på da. (synes jeg)
Gammel 09-11-2009, 12:23   #8
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av buggy83 Vis post
Men har prøvd brio i butikken noen ganger og synes den virker SÅ mye bedre å trille... hmmmm.... men bugaboo er mye penere å se på da. (synes jeg)
Jeg har også prøvd GO i butikk mange ganger og kommet frem til at jeg liker buggisen bedre siden den er så liten og nett og kommer seg frem overalt. GO virker så stor i forhold syns jeg... Men den er veldig god å trille og har en sinnsykt behagelig fjæring, så skjønner godt at folk faller for den.

Veldig enig i at buggisen er penest, den er vakker

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:52.