Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2009, 20:51   #1
Supermedlem

mimmo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,124
MP Rating: 0% (0)
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.
Div Teutonia modeller

Hva er forskjellen på Prestige, Primus og Mistral

Hva er bra og dårlig, hva bør man velge?
Gammel 29-10-2009, 21:15   #2
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Div Teutonia modeller

Prestige er vel litt høyere enn mistral og noe tyngre. Prestige fåes med ulike typer bager. I mistral bruker man oftest softbag.

Jeg har hatt 5 mistral og vært fornøyd med dem, men synes den er best som sportsvogn. Jeg likte den ikke som bagvogn, for liten plass i bagen, ikke lun nok og for lav. Hadde nok heller gått for prestige om du skal bruke den som bagvogn også. Hadde da valgt den med duobagen.
Gammel 31-10-2009, 09:10   #3
Supermedlem

Olasmamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 819
Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Prestige er vel litt høyere enn mistral og noe tyngre. Prestige fåes med ulike typer bager. I mistral bruker man oftest softbag.

Jeg har hatt 5 mistral og vært fornøyd med dem, men synes den er best som sportsvogn. Jeg likte den ikke som bagvogn, for liten plass i bagen, ikke lun nok og for lav. Hadde nok heller gått for prestige om du skal bruke den som bagvogn også. Hadde da valgt den med duobagen.
Er enig i dette. Vi brukte Mistral som sportsvogn i perioden før jeg ville ha henne vendt fra meg. Prestige virker grei som bag og sportsvogn.

Sist endret av Olasmamma; 31-10-2009 kl 09:15.
Olasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2009, 09:59   #4
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 561
Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.

He he, jeg må jo bare svare her selv om jeg bare kjenner til Mistral S.

Jeg kjøpte den for 6-7 mnd siden, og er virkelig superfornøyd. Har fashionbag, mykbag og sportsdel. Nå har vi ikke brukt bag enda for kjøpte den når vi var ferdig med bag perioden.

Men når vi en gang får neste unge så kommer vi til og bruke det. Blir det sommer unge så bruker vi fashionbagen, den er litt liten og blir lun og god på sommeren. Men blir det en til vinter baby så kommer vi nok til og ha mykbag i sportsdelen, da blir det lunt og godt der og.

Så føler egenlig vi har fått alt med den vogna

Så er jo vinter muffen kjempe deilig på kalde dager
Stjernehimmel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 08:03   #5
Medlem

Edel sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 455
Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.Edel har mye å være stolt av.

Nå har jeg hatt alle tre

Primus er ikke vendbar, ellers svært lik Mistral. Jeg kjøpte denne svært pent brukt på finn.no under navnet "maistral". Den var pen, men ble solgt fort fordi jeg ønsket meg vendbar vogn.

Så den kjente Mistral. Fungerte fint til vinteren kom og søskenbrettet skulle brukes. De flate glatte luftfrie hjulene dugde ikke. Jeg har 800 meter opp til barnehagen.

Så kom Prestige med lufthjul, endelig! Bittelitt lengre innvendig, og bittelitt høyere, men ikke merkbart tyngre enn Mistral. Alle Teutonias bager kan brukes. Med Duo bag får du svært romslig fin nyfødt vogn. Med adapter kan bilstol settes på understellet. Var ute å koste meg med vogna og "baby" (17 mnd) i timesvis i går .
Gammel 03-11-2009, 20:24   #6
Medlem

LeaMarika sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Sørlandet
Meldinger: 222
LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.

Vi har mistral med ordentlige lufthjul, de har mønster
Vi kunne velge hjul da vi kjøpte vogna nySkikkelig fornøyd med vogna til nå.Har ikke brukt den som sportsvogn, men med softbag.En super vogn.Med softbag og vindtrekket er den lun og god.Deilig med ventbar håndtakAnbefales

Lea fra sm
LeaMarika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 20:27   #7
Medlem

LeaMarika sin avatar

LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.LeaMarika har mye å være stolt av.

Sitat:

Oy!Du liker MistralKan jeg spørre hvordan det har seg at du har hatt 5??Bare for morro skyld allså

Lea fra sm
LeaMarika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 21:52   #8
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LeaMarika Vis post
Oy!Du liker MistralKan jeg spørre hvordan det har seg at du har hatt 5??Bare for morro skyld allså
Tja, fordelt på to barn da. Ville prøve noe annet og solgte mistral, men gikk alltid tilbake igjen til mistral.
Gammel 05-11-2009, 14:59   #9
Medlem

LeaMarika sin avatar

Sitat:
Tja, fordelt på to barn da. Ville prøve noe annet og solgte mistral, men gikk alltid tilbake igjen til mistral.
Det er gode vogner

Lea fra sm
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:55.