Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2009, 22:55   #1
Supermedlem

mimmo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,124
MP Rating: 0% (0)
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.
Emmaljunga Duo Edge, hva kan jeg selge den for?

Har ei brukt Emmaljunga Duo Edge, 2005 modell Marineblå som skal selges. Men hva kan jeg ta for den? Noen inspill?
Gammel 10-11-2009, 09:01   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 15
buggy83 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Emmaljunga Duo Edge, hva kan jeg selge den for?

jeg har en emmaljunga duo egde til salgs. det er en 2007 modell, den vil jeg ha 1500-2000 kr for, den er helt strøken og ikke brukt noenting det siste halvannet året. Så det er nok ikke så mye du kan ta for en 2005 modell.. 1000-1200 kr. kanskje?
buggy83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 09:17   #3
Supermedlem

mimmo sin avatar

mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av buggy83 Vis post
jeg har en emmaljunga duo egde til salgs. det er en 2007 modell, den vil jeg ha 1500-2000 kr for, den er helt strøken og ikke brukt noenting det siste halvannet året. Så det er nok ikke så mye du kan ta for en 2005 modell.. 1000-1200 kr. kanskje?
Om vogna di er i så god stand og såpass ny vil jeg da tro du kan selge den for noe mere enn 1500-2000?
Gammel 10-11-2009, 09:47   #4
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Sted: Troms
Meldinger: 3,736
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.

I 2007 kjøpte jeg en emmaljunga duo edge 2004-modell til 2000 kr. Da fulgte det også med diverse utstyr. Tror det kan bli vanskelig å få mer enn det, men du kan jo prøve deg og så sette ned prisen omså.

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 11:11   #5
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mimmo Vis post
Om vogna di er i så god stand og såpass ny vil jeg da tro du kan selge den for noe mere enn 1500-2000?

om man begynner å regne tilbake, så er jo vognen min snart 3 år gammel. en 2005 modell er straks 5 år gammel. det er veldig mye, og uansett hvor god stand det er på vognene, så synes jeg ikke det er så mye mer å hente på det..

I mitt syn er vogner som er pent brukt i ca et år, en salgsverdi på halvpris i forhold til nypris. Vogner som er eldre enn det faller betraktelig..
buggy83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 11:18   #6
Supermedlem

mimmo sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av buggy83 Vis post
om man begynner å regne tilbake, så er jo vognen min snart 3 år gammel. en 2005 modell er straks 5 år gammel. det er veldig mye, og uansett hvor god stand det er på vognene, så synes jeg ikke det er så mye mer å hente på det..

I mitt syn er vogner som er pent brukt i ca et år, en salgsverdi på halvpris i forhold til nypris. Vogner som er eldre enn det faller betraktelig..
Hadde ikke tenkt og selge min vogn for mere enn 1000-1500..

Ser flere vogner som er på din sin alder som selges for over halvpris, tenkte kanskje du ville ha mere igjen for den, men hva du selger din vogn for er jo din sak
Gammel 10-11-2009, 12:10   #7
Juniormedlem

vil gjerne ha fullpris for vognen jeg, om jeg kunne fått det Men synes ikke en vogn som er straks 3 år er verdt noe mer, helt ærlig..
Gammel 10-11-2009, 12:44   #8
Ke@
Medlem

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 437
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av mimmo Vis post
Har ei brukt Emmaljunga Duo Edge, 2005 modell Marineblå som skal selges. Men hva kan jeg ta for den? Noen inspill?
Den er jo blitt noen år gammel, så jeg tenker også 1000-1500 kr.
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 19:52   #9
Seniormedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 2,066
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Jeg solgte min 2007-modell for ett år siden for 5000,-
Gammel 11-11-2009, 22:52   #10
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg solgte min 2008 mod i april i år for 5000 kr, brukt i 5.5 mnd.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.