Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2009, 13:14   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Endelig er brio go i hus

hurraaa
Så langt fornøyd.God å trille,lun,stor handlekurv,godt håndtak,lett å legge sammen

eneste som er uvant er at den er forholdsvis smal inni vogna,og skulle ønske kalesja gikk ennå litt lenger bak på en måte.

Men et spørsmål,føler jeg ikke får kalesja helt stram når jeg drar den helt frem,detter litt lett tilbake på en måte...Noen andre som er slik?

Så da skal jeg prøve å bestemme meg for om TFK skal selges eller ei da.....hmmm,tror nok GO blir brukt mest.Er pga den romslige sittedelen i TFK jeg er i tvil om den bllir eller ei....
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 13:21   #2
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig er brio go i hus

Gjør som meg: behold begge!
Gammel 24-11-2009, 13:50   #3
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Sv: Endelig er brio go i hus

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Gjør som meg: behold begge!

ja,forsåvidt,men hadde vært greit å få de kronene for den og da.når jeg vet den blir minst brukt
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.