Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2009, 20:13   #1
Seniormedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 2,066
MP Rating: 0% (0)
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.
EW Sky - forhjul ramler av

Vi har en EW Sky 2008-modell der forhjulet ramler av med jevne mellomrom. Vi har fått nytt forhjul - det ramlet av, fikk deretter satt inn ny skrue - og det ramler fremdeles av.

Hvordan skal vi gå frem nå? Har vi krav på nytt understell eller ny vogn, eller kan vi rett og slett heve kjøpet? Det er under ett år siden vogna ble kjøpt.
Gammel 14-11-2009, 20:26   #2
Supermedlem

Gurli sin avatar

Meldinger: 914
Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: EW Sky - forhjul ramler av

Hadde samme problem men bare når det ikke satt orntelig fast, nå husker jeg ikke helt hvordan jeg gjorde det, men fant en teknikk for å " klikke" det på plass. kan ikke huske der var skrue på min vogn

Min byggeblogg

Gurli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 20:35   #3
Seniormedlem

Geitrams sin avatar

Meldinger: 2,066
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Ikke skrue, men den svarte knappen for å låse/ta av hjulet. Butikken mente den var problemet, at den var for slakk, så den ble byttet ut. Men det hjalp ikke. Er jo så irriterende når hjulet plutselig ramler av på et gangoverfelt. Kan jo ikke bare slippe alt og legge vogna bakover for å klikke hjulet på plass igjen når man har en unge i vogna.
Gammel 14-11-2009, 20:40   #4
Supermedlem

Gurli sin avatar

Meldinger: 914
Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.Gurli har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei jeg vet kjempe irriterende når det skjer. Du har vel krav på at den enten blir fikset eller ny vogn. Muligvis også pengene retur men det er jeg ikke sikker på.

Min byggeblogg

Gurli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.