Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 19:40   #1
Medlem

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 151
MP Rating: 0% (0)
Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.
_plystre Feste bag på easywalker

Har akkurat bestilt med en EW bag 08 modell til vognen min, må jeg ha en ekstra stang for å feste den?, hvis ikke, hvordan fester man baggen da?
Lille-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 12:27   #2
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,434
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feste bag på easywalker

Du må bruke den stanga som fulgte med sportsvogna ja..

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 16:40   #3
Medlem

Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.Lille-mamma har mye å være stolt av.

Jeg har ingen stang til sportsvogna jeg, da jeg kjøpte den brukt...
Kan disse stengene kjøpes løst?

(noen som har en til overs her inne som de vil selge..?
Lille-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 22:03   #4
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kan høre med en EW forhandler

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 23:59   #5
Supermedlem

Chihiro sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 579
Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.Chihiro har en strålende fremtid.

Følger ikke stangen med bagen da? Kan ikke huske at jeg fikk den stangen da jeg kjøpte sportsvognen min (ny, fra forhandler). Jeg kjøpte senere en brukt bag, og da fikk jeg med stangen.

Fant dette i bruksanvisningen til EWS:

EasyWalker SKY bag inneholder:
• 1 Regntrekk
• 1 Myggnett
1 Adapter
• 1 Madrass
• 1 Laken
• 1 Brukerveiledning

Adapteren de nevner må jo være stangen?
Gammel 03-11-2009, 07:46   #6
Seniormedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,538
Blogginnlegg: 1
Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.

Send meg en PM så kan jeg skaffe en til deg

(Superm@mm@)
Lilleklump er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 11:14   #7
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Chihiro Vis post
Følger ikke stangen med bagen da? Kan ikke huske at jeg fikk den stangen da jeg kjøpte sportsvognen min (ny, fra forhandler). Jeg kjøpte senere en brukt bag, og da fikk jeg med stangen.

Fant dette i bruksanvisningen til EWS:

EasyWalker SKY bag inneholder:
• 1 Regntrekk
• 1 Myggnett
1 Adapter
• 1 Madrass
• 1 Laken
• 1 Brukerveiledning

Adapteren de nevner må jo være stangen?

Kan godt være den følger med bag også. Men skal følge med vogna også ny. Jeg pakket opp en EW senest på fredag, med stang til.

Gammel 03-11-2009, 11:50   #8
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,396
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk den stangen med da jeg kjøpte sportsvognen jeg..
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 14:42   #9
Medlem

Da har jeg akkurat snakket med ei veldig hyggelig dame på Babyjungle hvor jeg hadde bstilt bagen fra forgje uke.
Snille damen hadde sendt pakken igår og hun hadde lagt med en stang bare sånn just in case
DET kaller jeg god service !!

Takk for god info fra dere alle.

Nå gleder jeg meg til å se bagen min snart
Gammel 03-11-2009, 15:34   #10
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,396
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra... det er kjekt at noen praktiserer god service
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:56.