Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2009, 18:46   #1
Medlem

Lenis sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 80
MP Rating: 0% (0)
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.
Question Har jeg fått riktig MB modell?

Jeg fikk min etterlengtede OTH/MB fra Usa i dag. Bestilte 09 modellen. Men nå er jeg veldig usikker på om jeg har fått riktig modell? Legger ved noen bilder slik at dere kan se.

Fotbrettet har den gamle logoen (dårlig bilde, men kunne ikke bruke blitz pga gjenskinn)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gamle logo på handlekurv også

og på kalesjen

Her er noen bilder bakfra. Skal ikke det være røde merker på bremsene på 09 modellen?

Har også problemer med det ene bakhjulet. Får det ikke innpå den stangen for hullet er for lite.

Dette hjulet får jeg festet:

Men ikke dette:

Jeg har sendt mail til selger og håper på svar snarest! Utrolig kjipt å ikke få bruke vognen
Det fulgte heller ikke med koppholder, og det skal det vel på 09 modellen?
Gammel 14-11-2009, 18:49   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,675
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har jeg fått riktig MB modell?

Logoen på fotbrettet er hvertfall ikke lik den jeg har sett på 09-modellene.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 18:52   #3
Medlem

Lenis sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 80
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.

Jeg mener at logoen skal være slik som på denne

Gammel 14-11-2009, 18:55   #4
Moderator

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,396
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

På tvillingvognen står det når den ble produsert bakpå fotbrettet, så da gjøre det kanskje det på singel også?
Vår 09-modell ble produsert i november 08. Den hadde også flaskeholder og rødt bak ved bremsen.
Husker ikke logoen akkurat nå. (Vi måtte selge den igjen før vi fikk brukt den.)
Gammel 14-11-2009, 18:56   #5
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.

Min 09 modelle har koppholder, røde plastdingser på bremsen, dypere liggestilling og en annen logo. Så det der er nok ikke en 09 modell nei
Gammel 14-11-2009, 18:56   #6
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,086
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

det der er en 2009/01 versjon (evt eldre? ). Det kom også en 2009/02 versjon som er lik den du har bildet av. Koppholder,bedre liggestilling og røde merker på bremsene er blant annet de nyeste finessene som du nok burde fått.

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 18:59   #7
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,086
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monen Vis post
Sånn som på bildet til Lenis så vår ut, ja
min å..bare vår er brun

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 19:00   #8
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,947
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Ser ikke ut som 09 modellen nei, jeg har den og jeg har grønt merke på fotbrettet og stoffet. Itillegg har jeg koppeholder og de røde merkene på bremsen. Så ser ut så du har fått 08 modellen.

Det med hjulet vet jeg desverre ikke noe om, kanskje du kan ta den til en forhandler som fører dette merke å høre om de bare kan se på om det er noe feil med den. De ser vel det kanskje fort.

Hvis ikke så har du vel angrerett der du kjøpte den vel? Hvis de sier at det skal være den nye modellen og hvis hjulet er ødelagt.

Håper det ordner seg
Gammel 14-11-2009, 19:02   #9
Moderator

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,396
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Piamor Vis post
min å..bare vår er brun
Og vår var blå
Gammel 14-11-2009, 19:05   #10
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det der er 08/01

Forandringene kom på 08/02-09

Kjipt.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:26.