Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 22:08   #1
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 623
MP Rating: 100% (1)
azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.
hva kan man bruke til baby i en brio go, uten bag?

Har kjøpt en ew med bag, men nå frykter jeg at den ikke kommer tidsnok...... (skal sendes med båt fra usa)

Men har bestemt meg for å kjøpe brio go som ekstravogn så da har jeg vogn om ikke ew kommer tidsnok. men hadde ikke lyst å kjøpe bag til 2000 kr..... finnes det billigere altrnativer?
Gammel 02-11-2009, 07:54   #2
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hva kan man bruke til baby i en brio go, uten bag?

Det sies at man kan bruke softbag i men jeg har ikke testet det selv. Er jo ikke full liggestilling så med mindre det er optimalt med softbag ville jeg nok investert i bagen.
Gammel 02-11-2009, 09:27   #3
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Se om du finner bag til halv pris på finn. Baggen er veldig god. Ellers så prøvde jeg Teutonia softbag så vidt inni sittedelen uten at jeg satt den på vogna. Så ut til å passe greit.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 14:47   #4
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 623
azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Se om du finner bag til halv pris på finn. Baggen er veldig god. Ellers så prøvde jeg Teutonia softbag så vidt inni sittedelen uten at jeg satt den på vogna. Så ut til å passe greit.
Brukt bag hadde jo gått, men tviler på at jeg finner det i Tromsø..... å porto på bag blir vel dyrt, siden den er så stor?
Gammel 02-11-2009, 16:35   #5
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke mer enn vanlig norgespakke til 145,-
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 16:47   #6
Seniormedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,501
MP Rating: 0% (0)
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.

Voksipose med plate?
og voksne storebror
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:07.