Duovogner har i hvert fall bedre plass i bagen enn kombivogner. Dersom det er et poeng for deg å ha diger bag, er det de danske Oddervognene som er aller størst. Passer sannsynligvis til barnet skal begynne på skolen Mål og vægt - Odder Barnevognsfabrik A/S
__________________ fiol
med lykkebarna
Hinkelpinkel 2,5 år & Hopsidaysi 1,5 år
Simo dypvogn er veldig stor og super vogn. Fikk plass til både gutten og stor voksipose oppi helt til han var 9 mnd, kunne sikkert hatt lenger også men det ble vår.
Disse produseres ikke lenger, men en del å finne i flott stand på finn.no.
Det spørs jo hvordan man tenker. Personlig syns jeg den beste løsninga er å kjøpe en bagvogn brukt (man får en Simo bagvogn til 1500 kr på finn som er i ypperlig stand). Etter bagperioden får man solgt den brukte vogna til så og si samme pris som man ga. SÅ kan man kjøpe den neste vogna og være fri fra å ta hensyn til bag.
Tusen takk for gode råd jenter..har tenkt og fundert litt nå... Jeg går nok for den vognen jeg har sett på leeenge (OTH) og så har jeg faktisk en Simo bagvogn også ( arvet fra søsteren min) så da tror jeg at jeg får dekket behovene til meg og lillesnupp!