Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2009, 20:10   #1
Fi@
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 55
MP Rating: 0% (0)
Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Hvilken dypvogn er det best plass i?

Hei!

Klarer ikke og bestemme meg for vogn...og trenger råd om hvilke vogner som har god plass! Gjerne madrassmålene også?

Kjempetakknemlig for svar!

(har hatt Simo kombi før...men har lyst til å prøve noe annet nå)

og
venter på
:
Fi@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2009, 20:23   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Drømmehagen
Meldinger: 1,150
fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.fiol har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken dypvogn er det best plass i?

Duovogner har i hvert fall bedre plass i bagen enn kombivogner. Dersom det er et poeng for deg å ha diger bag, er det de danske Oddervognene som er aller størst. Passer sannsynligvis til barnet skal begynne på skolen
Mål og vægt - Odder Barnevognsfabrik A/S

http://etlitehus.blogspot.com
Jeg blogger for en kreativ venninne
fiol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2009, 20:28   #3
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,185
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.

Simo dypvogn er veldig stor og super vogn. Fikk plass til både gutten og stor voksipose oppi helt til han var 9 mnd, kunne sikkert hatt lenger også men det ble vår.
Disse produseres ikke lenger, men en del å finne i flott stand på finn.no.
Gammel 29-10-2009, 20:30   #4
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 123
Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.

Silvercross Kensington eller Balmoral http://www.silvercross.co.uk/our-ran...ge-collection/

Sist endret av Solikk; 29-10-2009 kl 20:33.
Solikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2009, 22:39   #5
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,424
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

Bugaboo har god plass, men baggen til TFK er faktisk større en både den og Simo!! JEg har prøvd madrassene og ble litt for synet bedrar virkelig der.
Gammel 29-10-2009, 23:04   #6
Supermedlem

Tigerjenta sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 869
Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.Tigerjenta har mye å være stolt av.

Du grubler litt her inne også ja
Gammel 29-10-2009, 23:05   #7
Seniormedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 2,062
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Simo Classic. Fås på finn.no.
Gammel 29-10-2009, 23:11   #8
Medlem

Snuppelure sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 493
Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.

Stor bag er viktig.
Men jeg ville ikke vektet det for høyt. Du skal bruke vognen i 3 år hvor av tiden med bag er 5-7 mnd..
Gammel 30-10-2009, 11:18   #9
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,185
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Snuppelure Vis post
Stor bag er viktig.
Men jeg ville ikke vektet det for høyt. Du skal bruke vognen i 3 år hvor av tiden med bag er 5-7 mnd..
Det spørs jo hvordan man tenker. Personlig syns jeg den beste løsninga er å kjøpe en bagvogn brukt (man får en Simo bagvogn til 1500 kr på finn som er i ypperlig stand). Etter bagperioden får man solgt den brukte vogna til så og si samme pris som man ga. SÅ kan man kjøpe den neste vogna og være fri fra å ta hensyn til bag.
Gammel 30-10-2009, 12:22   #10
Fi@
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 55
Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.Fi@ er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Tusen takk for gode råd jenter..har tenkt og fundert litt nå... Jeg går nok for den vognen jeg har sett på leeenge (OTH) og så har jeg faktisk en Simo bagvogn også ( arvet fra søsteren min) så da tror jeg at jeg får dekket behovene til meg og lillesnupp!

og
venter på
:
Fi@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:56.