Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2009, 14:03   #1
Supermedlem

annema sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 826
MP Rating: 0% (0)
annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.
hm Hvilken TFK??

Jeg skal kjøpe ny vogn og har nesten bestemt meg for TFK. Blir det TFK, står valget mellom Joggster twist, lll og X. Ikke så store forskjeller på de, med mitt utrenede øye vel og merke.
Hvordan er forskjellene på twist og lll til by/ulent terreng kjøring?
Heller litt mot X siden det er mulig å bytte fremhjulet fra fast til svingbart...
Noen som har vært borti sykkelopphenget?
Holder glidlåsene i ryggen?

Har kikket litt på MB men syns liksom TFK virker lunere...

Noen som har lyst til å hjelpe meg med valget??
annema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 15:20   #2
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,424
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken TFK??

Jeg er veldig fornøyd med min TFK twinner twist som en kan låse hjulet på i en enkel bevegelse om jeg vil.
Prinsessa sover godt i den og liker å sitte i den
Bhg er veldig fornøyd og syns den er veldig stabil i forhold til mange andre vogner de har- selv 4 hjulinger.

Om det er noe jeg ikke liker så er det at jeg ikke ser prinsessa mi når vi triller tur (derfor har jeg ikke klart å selge bugaboo enda )
Gammel 05-11-2009, 21:14   #3
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Jeg hadde valgt twinner twist, joggster x er altfor lav etter min smak. Ser enda rarere ut enn twinner twist

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 12:23   #4
Supermedlem

annema sin avatar

annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.annema har en strålende fremtid.

Takk for svar!

Er X`en mye lavere eller? De hadde ikke den inne da jeg var å kikket så fikk ikke sammenliknet de.

Er noe av det jeg og tenker på, Gus. At jeg ikke kan se han, selv om det er luke så blir det ikke helt det samme..
annema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 15:11   #5
Medlem

Idunn sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 193
Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Har joggster twist...trur eg Det er iallefall de gamle modellen med svingbart hjul. Hjulet er lett og feste, så det er ikkje noko problem. Var veldig fornøgd med bagvogna. Sportsvogna held eg vel enno på å venna meg til føler eg. Veldig god å køyra, men saknar å ha snuppa mot meg.

Den nye modellen har ein noko finare kalesje synes eg, men resten ser ganske snålt ut. Og den er litt for låg ja
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 17:49   #6
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes X ser kulest ut.

Jeg for min del foretrekker MB og den er mer enn lun nok. Ser ikke helt hvorfor TFK skulle være lunere.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 18:17   #7
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,424
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av annema Vis post
Takk for svar!

Er X`en mye lavere eller? De hadde ikke den inne da jeg var å kikket så fikk ikke sammenliknet de.

Er noe av det jeg og tenker på, Gus. At jeg ikke kan se han, selv om det er luke så blir det ikke helt det samme..
nå skal det komme en bag som en kan bruke opp til 18mnd som en kan gjøre om til sittedel slik at en kan ha barnet mot seg- men det har vært mye rot ang når denne kommer, de sier vel nå våren 2010 men jeg aner ikke..
Vært mye om og men om en kan bruke denne på alle modellene men etter hva jeg nå har fått som svar så kan en vist det

Hørte litt om at BarnasHus skulle ha ett slags julekalender tilbud på tfk og stormtrekk (var å kjøpte stormtrekket i dag- det er på vei ut, ikke at jeg kan forstå hvorfor for det virker jo supersmart og mye bedre enn slikt helt blankt regntrekk)
Gammel 06-11-2009, 18:21   #8
Supermedlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 528
Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.

Jeg er veldig godt fornøyd med min tfk twist. Den er bare helt super på alle måter bortsett fra at den kun er forovervendt.
Har tenkt å selge trilla vi har og kjøpe brio go for å bruke til turbruk for å kunne ha henne mot meg.

Stolt mamma til

&
Eia78 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2009, 23:30   #9
Medlem

Melita sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 319
Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er kjempefornøyd med vår twist Elsket den som bagvogn og nå begynner jeg å bli storfornøyd med den som sportsvogn også. Vi hadde 2-3 måneder rett etter at vi sluttet med bagen hvor jeg savnet å kunne ha henne mot meg, men nå er det ikke noe problem. Dvs det var vel aldri noe problem for : men kun noe som jeg følte på.

Jeg liker det svingbare forhjulet og det at det enkelt kan låses. Samtidig så liker jeg håndtaket til twisten mye bedre enn håndtaket til X'n. X'n virker også litt "plastik fantastikk" på meg Ellers så kan jeg skrive under på at stormtrekket er supert. Vi har nylig kjøpt det og jeg synes det er genialt i dette sure og kalde været som har vært i det siste.

Lykke til meg valget.
Gammel 09-11-2009, 09:48   #10
Supermedlem

annema sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Synes X ser kulest ut.

Jeg for min del foretrekker MB og den er mer enn lun nok. Ser ikke helt hvorfor TFK skulle være lunere.
Jeg har jo ikke prøvd noen av de ordentlig altså, så det er bare ett inntrykk jeg fikk. Så MB er sikkert like lun.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gus Vis post
nå skal det komme en bag som en kan bruke opp til 18mnd som en kan gjøre om til sittedel slik at en kan ha barnet mot seg- men det har vært mye rot ang når denne kommer, de sier vel nå våren 2010 men jeg aner ikke..
Vært mye om og men om en kan bruke denne på alle modellene men etter hva jeg nå har fått som svar så kan en vist det

Hørte litt om at BarnasHus skulle ha ett slags julekalender tilbud på tfk og stormtrekk (var å kjøpte stormtrekket i dag- det er på vei ut, ikke at jeg kan forstå hvorfor for det virker jo supersmart og mye bedre enn slikt helt blankt regntrekk)
Den baggen hørtes jo kjempe kjekk ut! Men synd den ikke kommer før våren da. Blir begrenset hvor lenge mini kunne brukt den.
Må sjekke ut barnashus da. Er det nettbutikken eller vanlig butikk som skal ha det kalender tilbudet? Eller kanskje begge??

Sitat:
Opprinnelig postet av Eia78 Vis post
Jeg er veldig godt fornøyd med min tfk twist. Den er bare helt super på alle måter bortsett fra at den kun er forovervendt.
Har tenkt å selge trilla vi har og kjøpe brio go for å bruke til turbruk for å kunne ha henne mot meg.
Så twisten er ikke noe tess til turbruk?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.