Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2009, 21:14   #1
Medlem

kiera sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Taremareby
Meldinger: 366
MP Rating: 0% (0)
kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.
Kalesjen på Emmaljunga Mondial...

Jeg byttet i dag til sittedelen på Mondialen min og må si jeg stusset godt da jeg fikk den på.... Den går jo bare såvidt nedenfor hodeenden! Det kommer jo til å både blåse og komme vann inn der. Det er også en stor advarsellapp som ikke blir dekt...

Noen som vet om det skal være sånn? Kan liksom ikke skjønne at det er MENINGEN at barna skal ligge i trekk rett ved ansiktet

Det må vel mangle en del eller noe? Kan jo ikke være sånn vell

Maiblomstene
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 21:19   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalesjen på Emmaljunga Mondial...

I bunn av kalesjen vil du finne en glidelås. Åpne denne og trekk ut stoffet som er inni.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 21:23   #3
Seniormedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 2,062
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Huff, har sett mange som tydeligvis ikke har funnet dette stoffet i kalesjen. Ser helt rart ut uten. Nesten som om vogna er kappet i to bak kalesjen.
Gammel 26-10-2009, 22:05   #4
Medlem

Høna sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 96
Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.

Jeg har smart duo, prøvde sportsdelen her en dag og ble overasket over den lille kalesjen! Smarten er jo den enkleste vognen av de, er ikke noe ekstrakalesje heller der

Høna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 23:05   #5
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jo, det skal være stoff ekstra i kallesjen til smart også. Bare ta en titt etter glidelåsen.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2009, 10:47   #6
Medlem

Vimsi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 71
MP Rating: 100% (2)
Vimsi har slått av rykte

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Jo, det skal være stoff ekstra i kallesjen til smart også. Bare ta en titt etter glidelåsen.
jeg har duo smart fra 06 og der er det ikke...
den er bare sovevogn i barnehagen men den står den konstant med regntrekk på nettopp pga dette..
Vimsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2009, 10:53   #7
Medlem

kiera sin avatar

kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.

5 minutter etter jeg postet tråden ble jeg så irritert at jeg satte meg ned en gang til med vognen og vips! En glidelås gitt! Herregud, lenge leve tolmodigheten

Takker for svar foresten!

Maiblomstene
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2009, 21:00   #8
Medlem

Høna sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 96
Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.

Går det an å kjøpe ny kalesje til smarten tro? Som er lunere?

Høna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2009, 21:37   #9
Medlem

kiera sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Høna Vis post
Går det an å kjøpe ny kalesje til smarten tro? Som er lunere?

Jo tror du ikke det da? Vet ikke jeg, men det er vel samme systemet på de vognene så skulle jo tro at du fikk kjøpe en annen kalesje...

Maiblomstene
Gammel 29-10-2009, 09:48   #10
Supermedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 1,157
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Høna Vis post
Jeg har smart duo, prøvde sportsdelen her en dag og ble overasket over den lille kalesjen! Smarten er jo den enkleste vognen av de, er ikke noe ekstrakalesje heller der
Nå måtte jeg ta en titt på min egen smart duo, men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg?
Jeg finner riktignok heller ingen glidelåslomme med ekstra stoff, men jeg synes den er mer enn stor nok likevel?
Både når ryggen på sittedelen er helt nedfelt og i oppreist stilling.
Når barnet sitter kan du jo dra kalesja langt frem, for da er det jo så mye å gå på bak.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.