Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2009, 11:39   #1
Seniormedlem
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,502
MP Rating: 0% (0)
Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.
Letteste vogn til spebarn..

Er det fortsatt bugaboo?

Vi har en Simo Duo nå, men det er litt håpløst når jeg ikke har lov til å løfte den, jeg kommer meg liksom ikke så mange steder.


Hvordan er bag osv til Brio Go i forhold til buggis? Fordelen med bugaboo er jo stor bag!

(Hadde bugaboo til førstemann, men rakk å selge den. Domme oss. )
__________________
Serafin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2009, 14:38   #2
2ne
Seniormedlem
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Letteste vogn til spebarn..

Jeg synes fortsatt at det er bugaboo cam ja, den har jo liksom alt, men det vet du jo sikkert siden du har hatt den før

Men jeg må si at den største fordelen til buggis fremfor GO er at man kan sette på vinterhjul. Jeg kunne aldri hatt GO som eneste vogn, da hadde jeg måttet ha en tur vogn i tillegg. Dessuten er vel buggis lettere enn GO, tror jeg...
__________________





Sist endret av 2ne; 30-10-2009 kl 14:41.
2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2009, 16:44   #3
Veteranmedlem
 
guttem@mm@ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Letteste vogn til spebarn..

Synes GO har bedre trillecomfort enn buggis. Hvis jeg skulle hatt baby nå ville jeg hatt bag til brio Go og kanskje en robust simo duo i tillegg.

Hadde Buggis til minstemann og var buggiselsker i mange år.... helt til jeg fikk meg Brio Go og nå er jeg solgt Har hatt Go siden April og aldri angret på at den kom i hus nei
__________________
Guttem@mm@
27. juli 02 - 21. januar 04 og 30. august 07.
guttem@mm@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:56.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com