Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2009, 22:44   #1
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 149
MP Rating: 0% (0)
seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.
Liggestillingen i Go for små babyer

...har knipset noen bilder, da vår "lille" kar er ute av bagen alt (og go'en fremdeles i rosa-modus..)

Tok flere bilder pluss av Go vs Spirit s3 og, ligger på bloggen, rakk ikke laste opp alle her.
GANSKE så ulikt, ja . I Go'en synes jeg han ligger godt og trygt, mens den i S3en ble helt feil. Han begynte å gråte med en gang og, så han følte seg nok like utrygg der som jeg opplevde ham Liker S3 jeg altså , men ser det blir for tidlig for ham med den.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

S3 liggestilling

www.miramora.blogspot.com

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2009, 22:48   #2
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,112
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Liggestillingen i Go for små babyer

Huff ser forskjellen ja...
Gammel 06-08-2009, 22:54   #3
Medlem

seff sin avatar

seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.seff har mye å være stolt av.

ja... en bag hadde selvfølgelig vært mest ideelt sikkert, men når han nå engang er over vektgrensen, synes jeg dette virker levelig. Han ligger jo mye flatt i senga osv og, så han får jo "strukket seg" også.

seff er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2009, 23:13   #4
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,373
Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.

Jeg synes ikke liggestillingen i go er god nok for en baby hvis vognen brukes mye. Men de vokser fort disse små, og når de sitter selv mener jeg den er mer en god nok.
Når det er sagt så like gutten min seg mye bedre i sin go enn han har gjort i noen av de andre vognene han har hatt med full liggestilling.
Gammel I går, 11:32   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 37
Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.Tebsil er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sina Vis post
Jeg synes ikke liggestillingen i go er god nok for en baby hvis vognen brukes mye. Men de vokser fort disse små, og når de sitter selv mener jeg den er mer en god nok.
Når det er sagt så like gutten min seg mye bedre i sin go enn han har gjort i noen av de andre vognene han har hatt med full liggestilling.
Enig, synes en 3 - 4 måneder gammel baby skal få ligge utstrakt med full bevegelsesfrihet, sånn som i S3`en. Sitte skal han ikke på mange måneder enda.
Tebsil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 14:53   #6
Medlem

seff sin avatar

Nei, det blir jo ikke optimalt.
Tror ikke det er mange som setter en baby på 3-4 måneder i SITTEstilling, det sier seg liksom selv .
S3en blir uaktuell, synes det er skikkelig utrygt, for han "sklir" liksom bare rundt der. Vi har jo Quatroen som er helt flat, den kan brukes med softbag. Softbag i S3 går ikke, for den er alt for trang.
Ikke lett når de er såpass tidlig ute av bagen. Storesøster passet sin fram til hun var 8-9md, så dette var en ny problemstilling

Gammel I går, 20:30   #7
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,259
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes det så ut som han lå skikkelig godt i Goén jeg da. Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med å bruke den til han jeg da. Kjempe fine bilder og ikke minst nyyyyydelig gutt
Gammel I går, 20:39   #8
Seniormedlem

Emmeline81 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 1,557
Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.

Så forresten kjempefint ut med Teutonia sitt stormtrekk da, det skal jeg jaggu bestille =)

Sist endret av Emmeline81; I går kl 20:42.
Emmeline81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 20:50   #9
Medlem

seff sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Emmeline81 Vis post
Så forresten kjempefint ut med Teutonia sitt stormtrekk da, det skal jeg jaggu bestille =)
hihi Ja, det var bare tilfeldig at jeg prøvde, hadde lest her inne at det passet tror jeg, og utrolig nok klarte hjernen å huske det..Det passet fin-fint! Kunne tenkt meg å vite hvordan gråfargen til Teutonia er.. hmm... Synes det gikk greit med brunt jeg og da, men mannen her mente det burde MATCHE

Gammel I går, 21:41   #10
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,467
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes ikke sittestillingen i GO er bra nok for jenta mi som snart er 6 mnd. Glad vi kan bruke baggen lenge enda.

Forstår ikke hvorfor du ikke kan bruke softbag i s3. Det fungerer jo ypperlig. Det er langt i fra trangt. Selv bruker jeg teutoniabag i bee...
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:29.