Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2009, 21:58   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
noe sted jeg kan finne brio go litt billigere??

håpløst å finne noen brukte
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 22:07   #2
Moderator

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 3,608
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noe sted jeg kan finne brio go litt billigere??

Her har de den til 5499 på Brio-butikken, mens de på babyutstyrsbutikkene selges til 5999,-. Bare med sportsdelen altså..
Gammel 13-11-2009, 22:28   #3
Supermedlem

lynnette sin avatar

lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isse Vis post
Her har de den til 5499 på Brio-butikken, mens de på babyutstyrsbutikkene selges til 5999,-. Bare med sportsdelen altså..

samme som her da....(5999)
trenger bare sportsdelen ja
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 23:29   #4
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Meld deg inn i Babyshop-VIB klubb i butikken, så får du 10 prosent rabatt på et kjøp, og dermed kan du få vogna litt billigere
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2009, 19:25   #5
Supermedlem

lynnette sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Musipusi Vis post
Meld deg inn i Babyshop-VIB klubb i butikken, så får du 10 prosent rabatt på et kjøp, og dermed kan du få vogna litt billigere

aha,blir jo 600 kroner billigere da,så da er det jo litt å spare ihvertfall
kan jeg gjøre dette i butikken samme dag som jeg skal kjøpe eller må det gjøres i forkant?
noen bakdeler med å melde seg inn?
Gammel 15-11-2009, 20:02   #6
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 311
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Det må ikke gjøres i forkant, for da får du ikke rabatten. Du må melde deg inn ved å sende en sms mens du står i kassa. Er vel bare fordeler ved å være "medlem" . Du får tilbuds/kampanje-sms fra Babyshop.
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:27.