Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-11-2009, 19:36   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
buggy83 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Noen som kan svare meg ang brio go?

er det noen som har prøvd å trille denne vognen i skogen/i snø? den har kanskje ikke eksistert så lenge at noen har fått prøvd den om vinteren? (jeg er litt usikker på når denne vognen kom)...

er den enkel å slå opp og ned?

Hva er innermålene på bagen?

Fint om noen kan fortelle litt generelt om vognen. Lurer på om jeg skal ut å kjøpe denne i morgen.
buggy83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 20:02   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan svare meg ang brio go?

Den er fantastisk. Har ikke prøvd den på snø enda, men såvidt i skogen. Det er ikke noe terrengvogn, men funker stort sett greit. Husker ikke innermålene på baggen, men tror det er 75. Jenta mi på 9 mnd bruker den enda.

Vogna er kjempelett å slå sammen. Tar veldig liten plass. Digger dempingen på den. Den er veldig god. Styret er veldig godt utformet. Jeg har kronisk betennelse i håndleddet, men merker ikke noe til det når jeg triller GO.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 22:00   #3
Supermedlem

Snuppa83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 764
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.

Har bare hatt min Go i to uker, men jeg elsker den !!
Minuset med den, er at den ikke har full liggestilling i sittedelen, ellers har jeg ikke noe negativt å si om den.

Den er nok ikke egnet som noe terrengvogn, men er helt grei på grusvei. Har ikke fått prøvd den i snø.

Tror målene til bagen er 31x76 cm.

Den er kjempe enkel å slå sammen, er lett å løfte og tar forholdsvis liten plass i bilen.
Veldig behagelig å trille både pga håndtaket og dempingen på vognen, veldig behagelig med svingbare forhjul. Samtidig så kan disse låses til ikke å svinge hele tide. Utrolig behagelig vogn alt i alt.

Står om den her BRIO
Snuppa83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 22:06   #4
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fant drømmevognen da jeg oppdaget brio go! Den er lettere å trille enn buggis, lettere å slå sammen, flere reguleringsmuligheter (trinnløs regulering på ryggen og fotbrettet kan reguleres), stor og god handlekurv, bedre håndtak, regulerbar håndtak (flere muligheter enn buggis har. Snuppa på 80 cm triller på den.. samt mannen på 1,85 og jeg på 1,65). Den har lun og god kalesje, og er bare min favoritt.

Snuppa mi satt ikke godt i buggis da hun var året, trivdes heller ikke i den da. Derfor ble den solgt igjen. Buggis er absolutt en fullgod vogn, men jeg tør påstå at go er bedre.
Gammel 09-11-2009, 08:56   #5
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,555
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg signerer de over her som lovpriser GO. Vi hadde buggis før GO men lillemann var ved 1 årsalder for kort mellom rompa og knehasen til at han satt godt i sportsdelen på vogna (vi brukte buggis-bagen til han var 12 måneder). Hans ben ble stående rett til værs og han ble sinna og lei selv på korte turer... Til slutt endte jeg på Brio GO i April i fjor etter å ha hatt Teutonia Mistral (som jeg også synes er en kjempe god vogn) som mellomvogn over vinteren til soving.

Jeg solgte altså Buggis og Teutonia og byttet ut i Brio Go. Deilig å ha bare en vogn som tilfredsstiller alle våre behov. Håper bare den tar seg frem i vinter også

Lykke til med valget!
Gammel 09-11-2009, 12:35   #6
Seniormedlem

Emmeline81 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 1,644
Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.

Kan bare signere alt det som de andre har skrevet over =))))
Gammel 09-11-2009, 18:32   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,067
Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt å høre at så mange er fornøyde Har en splitter ny en stående på stua her i vente på Lillebror
Lillebror kommer i januar '10
Dimples er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2009, 21:52   #8
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer alle, og her ikke liggestillingen noe minus, tvert om

Grattis med ny vogn !

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:27.