Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2009, 16:28   #1
Veteranmedlem

Miss Undercover sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 3,369
MP Rating: 0% (0)
Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.
Nytt understell- direkte fra Bugaboo??

Noen som har fått nytt understell direkte fra Bugaboo når de har reklamert på det? Skruene på styret på undestellet til min Cameleon løsnet. Men jeg bor slik til at jeg ikke får reklamert til butikk eller butikken jeg kjøpte min bugaboo. Reklamerte derfor direkte til Bugaboo som har sendt nytt understell. I dag fikk jeg telefon fra UPS om at de skulle fortolle det..Jeg sa da at det var en reklamasjonssak og hva det dreide seg om. Men hun mente likevel jeg kunne kreves for MVA pga tollvesenet anså dette som ny vare?? Noen som har vært borti noe lignende?

Blogg
Miss Undercover er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 22:46   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 11
minigomp er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Nytt understell- direkte fra Bugaboo??

Vi har også reklamert, får nytt understell til sendt fra babytrader. Vi må betale frakt på ca 300kr.
hordan skal de regne ut mva prisen??

så flott det går å reklamere direkt til bugaboo!

forresten, hvor er serie nr på vognen? *føler meg litt dum*
minigomp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2009, 08:43   #3
Medlem

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 171
Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.Leonia har mye å være stolt av.

vi bor i nord jeg reklamerte til babyshop i oslo over mail, de sendte meg nytt understell med posten. Da betalte jeg bare porto for å få sendt det nye understellet.
Gammel 14-11-2009, 10:26   #4
Veteranmedlem

Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.

Joda, fikk brev fra UPS med krav om 524 kr for MVA Har sendt mail til Bugaboo , så får vi se hva de svarer. Jeg mener jeg ikke kan belastes for dette beløpet siden jeg allerede har betalt mva når jeg kjøpte vogna, og det er en reklamasjonssak. Blir bare så

Blogg
Miss Undercover er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2009, 14:39   #5
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,744
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Herregud så teit!!!
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 11:43   #6
Veteranmedlem

Fikk mail fra Bugaboo i dag om at det hadde skjedd en feil, og at jeg kunne bare se bort fra regningen fra UPS. Så da har det forhåpentligvis ordna seg

Men det er faktisk slik at om man skal få reparert/erstattet en vare kan man risikere å få mva krav, dersom man ikke har sendt den ødelagte varen tilbake til butikk/produsent og har tolldeklarert varen før man sender den ut. Om man ikke har gjort dette når varen kommer tilbake skal man betale mva etter det som står på toll.no. Helt sprøtt spør du meg..

Blogg

Sist endret av Miss Undercover; 16-11-2009 kl 11:46.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.