Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2008, 15:10   #1
Supermedlem

Hestehoven sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Meldinger: 1,060
MP Rating: 0% (0)
Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.Hestehoven er fantastisk mot andre.
Regulere ryggen på S3

Jeg prøvde å regulere ryggen på S3'n for første gang i går, og det gikk heller dårlig. Den vil ikke stå i det øverste hakket (rett rygg), og det virker som om den glipper ut av hakket som skal feste den. I den halvt liggende stillingen sitter den fast, og jeg må trekke opp stangen for å få den ned igjen. Har noen vært borti dette? Har noen av dere noen råd å komme med?

Lillesøster (06/08)
Hestehoven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 23:07   #2
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,859
MP Rating: 100% (1)
MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Regulere ryggen på S3

Hm...Prøv og legge den ned helt i flat stilling. Så sikrer du at kalesjen ikke polstrer seg som en sperre og legger seg mellom vitale funskjoner på vei opp mens du fører ryggen mot sittende posisjon uten og holde inn den den spaken. Den skal "klikke til" mellom hvert hakk til du kommet helt opp i sittende. Jeg tror at det er nylonstoffet i kalesjen som legger seg mellom og lager kluss for deg. Lykke til!

bLoGgEn

Send meg en pm m email om du vil lese i bLoGgEn
MammaMu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 22:54   #3
Supermedlem

jpht sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ski
Meldinger: 1,095
MP Rating: 0% (0)
jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.

Vi har en mistral (tror det er samme sittedel og kalesje på disse to vognene)og den er nesten umulig å få ned fra halvt liggende til full liggestilling.
Jeg må dra stanga bak skikkelig hardt ut og opp og dytte hardt ned med den andre handa på seteryggen samtidig. Da kommer den ned med ett brak. Jeg blir helt av den vogna. Snuppa har ofte sovet i halvt liggende stilling i bhg. De klarer nok ikke å få den ned.
Gammel 01-12-2008, 22:57   #4
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,859
MP Rating: 100% (1)
MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.

Men slik skal det ikke være m s3 da. Jeg får min ned i liggende posisjon uten problem nå som jeg har funnet på trikset. Va ikke så vanskelig etter litt prøving. Men mulig noe er gale med vogna? Ikke lett og si.

bLoGgEn

Send meg en pm m email om du vil lese i bLoGgEn
MammaMu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:54.