Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2009, 09:59   #1
Medlem

Lola sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.
TFK Joggster Twist vs Joggster X Twist

Jeg vurderer å kjøpe en TFK til den nye babyen september. Har foreløpig ikke vært å sett på de i butikk, men har lest mye positivt om TFK vognene...

Iallefall, sitter og ser på Kiddies24 sidene, og hva er egentlig forskjellen på Joggster Twist og Joggster X Twist? For slik som jeg skjønner så kan den nye bagen Multi X brukes på begge vognene? Er det noen forskjell på bagen på multi x og vanlig hardbag?

Typisk forresten av multibagen ikke kommer før i september da (har termin 3 september). Venter jeg på denne bagen blir jeg kanskje gående uten vogn noen uker... Noen som vet om det går ann å bruke en annen softbag i TFK vognen for en begrenset periode?

Lola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 12:29   #2
Supermedlem

trøttingen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 791
MP Rating: 100% (3)
trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.trøttingen har en strålende fremtid.
Sv: TFK Joggster Twist vs Joggster X Twist

TFK x er mye nettere enn den vanlige. Den virker mer kompakt, samt lavere. Setet er likevel stort. Ulik utforming på styret, X har et litt smalere styre enn den vanlige. X kan brukes med tre forhjulsvarianter (må kjøpe til de to andre), et stort svingbart, to små svingbare og et stort fast forhjul. Vanlig joggster er 13,4 kilo, X er 13. Hjulene er litt bredere på X enn den vanlige modellen. X har en litt mere rundet kalesjebue enn vanlig twist.

Multi x er baggen som kan gjøres om til et sete du kan vende mot deg til barnet er ca. 18 måneder, det kan ikke den vanlige baggen. Det finnes en softbag fra TFK, og du kan sikkert bruke en annen softbag, men med softbag vil barnet være vendt fra deg.

Kanskje lurt å se innom hjemmesiden?
Home - TFK Trends for Kids GmbH

Joggster twist først, deretter X-varianten:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av trøttingen; 29-05-2009 kl 12:31.
trøttingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 17:12   #3
Medlem

Lola sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.Lola er som en lysfontene.

Takk for svar!

Jeg har vært og sett på begge vognene nå, men er like usikker. Ser jo at Xen er lavere, men jogger III er lengre i ryggen... Vet ikke hva som er best egentlig, noen som har noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? Skal brukes fra nyfødt.. Har jo lyst på TFK, men vanskelig å vite hva man skal velge!!

Lola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 07:57   #4
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,433
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Jeg hadde kjøpt joggster twist og en billig softbag på finn som du kan bruke frem til den nye baggen kommer, men vær obs på at den nye baggen er veldig dyr...

Jeg synes joggster twist er penest og iogmed at joggster x kun er 400gr. lettere enn twist så ser jeg ikke helt poenget i å kjøpe den. Synes det er viktig å kjøpe en vogn som barnet kan bruke lengst mulig, og det får du med twist siden den er veldig romslig.

Sist endret av 2ne; 04-06-2009 kl 08:00.
2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:48.