Jeg skal selge noe tilbehør til bugaboo vognen. Jeg håpte på å selge det samlet, men ingen er interesert
Så tenkte å legge det ut igjen på nytt, men da selge det separat. Men hva kan jeg ta for tingene??
Jeg skal selge en går fotpose, denne er helt ny. Dvs ikke brukt, fikk nye på garantien pgr. av da jeg skulle vaske den før jeg la den ut så ble glidelåsen ødelagt, den hang seg opp i maskinen... Ved tanke på at den er helt ny så kan jeg vel ta litt ekstra for den?
Vinter hjul, helt nye, snøen forsvant før de ble brukt.
Rosa fleece trekk og bugaboo stelleveske med rosa klaff. Dette vil jeg legge ut samlet, til en grei pris, men hvilken?
Og sommertrekk til sittedelen, nesten ny ventilert kalesj, og uv nett (dette er vel noe jeg burde lagt ut samlet til sommeren igje??)
Ufff.... liker ikke helt dette brukt markedet... vil liksom ikke gi tingene vekk, men vil heller ikke ta meg overbetalt. Det er jo brukte ting, fullpris er noe man betaler i butikken!! Ser at det er mangen på finn som ikke helt hat fått det med seg.. Ofte man ser varer til den prisen det koster nytt, og brukt så kommer det som oftest porto utenom...
Litt frustrasjon fra min side, håper på noen avklarende tilbakemeldinger..