Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2009, 21:42   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.emmas_mamma er fantastisk mot andre.
Tilbehør bugaboo... til hvilken pris?

Jeg skal selge noe tilbehør til bugaboo vognen. Jeg håpte på å selge det samlet, men ingen er interesert Så tenkte å legge det ut igjen på nytt, men da selge det separat. Men hva kan jeg ta for tingene??

Jeg skal selge en går fotpose, denne er helt ny. Dvs ikke brukt, fikk nye på garantien pgr. av da jeg skulle vaske den før jeg la den ut så ble glidelåsen ødelagt, den hang seg opp i maskinen... Ved tanke på at den er helt ny så kan jeg vel ta litt ekstra for den?

Vinter hjul, helt nye, snøen forsvant før de ble brukt.

Rosa fleece trekk og bugaboo stelleveske med rosa klaff. Dette vil jeg legge ut samlet, til en grei pris, men hvilken?

Og sommertrekk til sittedelen, nesten ny ventilert kalesj, og uv nett (dette er vel noe jeg burde lagt ut samlet til sommeren igje??)

Ufff.... liker ikke helt dette brukt markedet... vil liksom ikke gi tingene vekk, men vil heller ikke ta meg overbetalt. Det er jo brukte ting, fullpris er noe man betaler i butikken!! Ser at det er mangen på finn som ikke helt hat fått det med seg.. Ofte man ser varer til den prisen det koster nytt, og brukt så kommer det som oftest porto utenom...

Litt frustrasjon fra min side, håper på noen avklarende tilbakemeldinger..
emmas_mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 16:35   #2
Medlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 77
MP Rating: 0% (0)
woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.
Sv: Tilbehør bugaboo... til hvilken pris?

Sitat:
Opprinnelig postet av emmas_mamma Vis post
Jeg skal selge noe tilbehør til bugaboo vognen. Jeg håpte på å selge det samlet, men ingen er interesert Så tenkte å legge det ut igjen på nytt, men da selge det separat. Men hva kan jeg ta for tingene??

Jeg skal selge en går fotpose, denne er helt ny. Dvs ikke brukt, fikk nye på garantien pgr. av da jeg skulle vaske den før jeg la den ut så ble glidelåsen ødelagt, den hang seg opp i maskinen... Ved tanke på at den er helt ny så kan jeg vel ta litt ekstra for den?

Vinter hjul, helt nye, snøen forsvant før de ble brukt.

Rosa fleece trekk og bugaboo stelleveske med rosa klaff. Dette vil jeg legge ut samlet, til en grei pris, men hvilken?

Og sommertrekk til sittedelen, nesten ny ventilert kalesj, og uv nett (dette er vel noe jeg burde lagt ut samlet til sommeren igje??)

Ufff.... liker ikke helt dette brukt markedet... vil liksom ikke gi tingene vekk, men vil heller ikke ta meg overbetalt. Det er jo brukte ting, fullpris er noe man betaler i butikken!! Ser at det er mangen på finn som ikke helt hat fått det med seg.. Ofte man ser varer til den prisen det koster nytt, og brukt så kommer det som oftest porto utenom...

Litt frustrasjon fra min side, håper på noen avklarende tilbakemeldinger..

Vet ikke akkurat hvilke priser du kan ta, men for meg er ca halv pris på brukt og litt ekstra på d som ikke er brukt greit å ta..

Enig !D bør lønne seg å kjøpe brukt i forhold til nytt, ellers gidder jo ingen d...
woopsy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:28.