Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2009, 11:59   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 12
MP Rating: 0% (0)
MAI81 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Trenger hjelp til å velge sportsvogn

Kan noen hjelpe en med ikke så mye peiling på vogner med å finne en bra sportsvogn til gutten min på 6 mnd?.Jeg vil ha svart farge,fire hjul og den skal være lett siden vi må løfte den opp en etg hver gang vi skal ut å trille.Det er vel også best med lufthjul og at den har en vendbar sittedel og er god å sove i.Mange krav dette kanskje...særlig når jeg ikke har lyst å bruke så mye penger på den.Maks 3000 kr, men helst rundt 2000 kr....Finnes det en slik vogn?
MAI81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2009, 12:13   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger hjelp til å velge sportsvogn

Bruk finn.no og finn deg en Teutonia Mistral eller en Emmaljunga City Cross. Helt perfekt til ditt behov.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2009, 12:38   #3
Medlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 77
woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.

Eller en Brio happy med telescope light understell og lufthjul

På citycross kan man ikke velge lufthjul, d kan man på mistral, men de fleste tilsalgs på finn er men punkteringsfrie hjul...
(men kan jo kjøpes separat i butikk )
woopsy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2009, 17:34   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 12
MAI81 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Bruk finn.no og finn deg en Teutonia Mistral eller en Emmaljunga City Cross. Helt perfekt til ditt behov.
Hmm...men teutonia mistral er vel en veldig liten vogn og kan vel ikke brukes så lenge?Er ikke ryggen ganske kort på sittedelen?Kunne tenke meg en vogn jeg kan ha ei stund.Og Emmaljunga city cross er vel ganske tung?Og jeg vel helst ha svart vogn, og alle de til salgs på finn er alltid mørkeblåe.....de få svarte jeg har sett blir solgt med en gang..Ikke lett...Hva med creeps sportsvogn.Noen som vet om den er bra?
MAI81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2009, 17:49   #5
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 92
maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.maiella har en strålende fremtid.

City cross er en lett vogn, ca 11 kg med hjul

maiella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2009, 18:04   #6
Seniormedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,879
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MAI81 Vis post
Hva med creeps sportsvogn.Noen som vet om den er bra?
Creeps veier vel like mye som en liten elefant? Men man får som regel det man betaler for.
Jeg ville gått for Brio Happy med teleskop light-understell. Vi har den og er veldig fornøyd. God å trille, god plass, sittedelen er lett å snu, enkel å legge sammen og løfte inn i bilen, veldig god fjæring, stormtrekket er lunt og det er lufteluke i kalesjen.
Gammel 26-11-2009, 18:15   #7
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,115
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Mistral kan lett brukes ut vognperioden.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-11-2009, 19:33   #8
Medlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 77
woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.woopsy er som en lysfontene.

Datteren til venninen min er to år og hodet går ovenfor seteryggen når hun sitter, så i ryggen er den ihvertfall kortere enn Citycross og Happy!
woopsy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 20:46   #9
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,788
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Vi byttet ut mistralen når jenta mi passerte året, da syntes jeg den begynte å bli snau i liggelengden. Den har ifølge teutonias nettsider 92cm liggelengde...

Jeg ville sett på en bugaboo cameleon, kjøp vinterhjul til den så har du en allsidig og veldig god vogn

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:28.